Tommy Hilfiger zaprasza do współpracy startupy i scaleupy odpowiedzialne społecznie

Dodane:

Julia Gugniewicz Julia Gugniewicz

Tommy Hilfiger zaprasza do współpracy startupy i scaleupy odpowiedzialne społecznie

Udostępnij:

Rusza druga edycja programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge inicjatywa ta ma na celu wsparcie przedsiębiorczych startupów i scaleupów w opracowaniu rozwiązań, które sprzyjają włączeniu społecznemu i pozytywnym zmianom w świecie mody.

Zainteresowane firmy mogą składać swoje propozycje projektów poświęconych modzie, które sprzyjają włączeniu społecznemu. W trwającym cztery miesiące wieloetapowym procesie, spośród wnioskodawców zostanie wyłonionych sześciu finalistów, którzy w Campus of the Future w Amsterdamie opracują plany swoich projektów przy wsparciu zespołu reprezentującego markę Tommy Hilfiger, złożonego z zaangażowanych ekspertów z branży.

Następnie finaliści zaprezentują swoje ukończone koncepcje podczas finału Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge na początku 2020 roku. Wówczas wyłonieni zostaną dwaj zwycięzcy, którzy otrzymają 150 tys. euro na wsparcie ich przedsięwzięć. Będą oni również mogli skorzystać m.in. z rocznego mentoringu ekspertów marki Tommy Hilfiger. Dodatkowe 10 tys. euro otrzyma finalista, który zdobędzie nagrodę publiczności.

– Pierwszy rozdział tej globalnej inicjatywy był inspirującą przygodą, dzięki której zwrócono uwagę na wspaniałe pomysły mogące zmienić życie wielu osób dzięki stworzeniu bardziej pozytywnego i sprzyjającego włączeniu społecznemu otoczenia w świecie mody. Dzięki Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge możemy kontynuować mentoring i wsparcie przedsiębiorców społecznych wykazujących się pełnym zaangażowaniem w sprawy, w które wierzą. Program wyraża uznanie dla ducha przedsiębiorczości i pełnego determinacji optymizmu, które należą do najważniejszych cech charakterystycznych naszej marki – powiedział Tommy Hilfiger.

Finał pierwszego wyzwania odbył się w styczniu 2019 roku z udziałem jury złożonego ze znanych osobistości, będących ekspertami z branży. W jury zasiedli m.in. projektant Tommy Hilfiger, modelka i aktywistka Arizona Muse, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe Daniel Grieder, czy współzałożycielka Social Impact Venture Willemijn Verloop. Jury przyznało pulę 210 tys. euro trzem zwycięskim firmom – Selina Wamucii, doctHERs i Auf Augenhoehe.

Przeczytaj też:

Black Swan Fund inwestuje w ekskluzywne buty. Wchodzi tym samym na rynek fashion
Crowdsourced fashion, czyli moda tworzona przez społeczność