Trudne rozmowy łatwiejsze dzięki VR: pilotaż szkoleń w wirtualnej rzeczywistości w PKO Banku Polskim

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

Trudne rozmowy łatwiejsze dzięki VR: pilotaż szkoleń w wirtualnej rzeczywistości w PKO Banku Polskim

Udostępnij:

Pracownicy PKO Banku Polskiego podnoszą swoje umiejętności, uczestnicząc w pilotażowym projekcie szkoleń w VR. Tematyka obejmuje m.in. trudne rozmowy czy reagowanie na feedback.

O rozpoczęciu tego rodzaju zajęć warsztatowych wśród swoich pracowników można było dowiedzieć się z oficjalnego serwisu PKO Banku Polskiego w serwisie LinkedIN. Projekt realizowany jest dla banku przez Martę Machalską oraz iPro. Zwraca uwagę sama tematyka szkoleń, koncentrująca się na miękkich umiejętnościach. Po ukończeniu poszczególnych modułów szkoleniowych, ich uczestnicy mają czuć się lepiej w takich zagadnieniach jak trudne rozmowy, udzielanie informacji zwrotnej czy reakcja na przekazywane opinie bądź oceny.

Każdy z modułów realizowanych w ramach pilotażu to jedno zadanie – wyzwanie, z którym musi poradzić sobie uczestniczka bądź uczestnik.

Czytaj także: