fot. materiały prasowe
27-28 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, już po raz kolejny, spotkają się najlepsi eksperci z branży social media z Polski i zagranicy. W latach ubiegłych, na scenie konferencji gościli już m.in.: Prezydent Lech Wałęsa, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull; Philippe Gonzalez z Instagramers.com; Fergus O’Hare z Facebooka; Jarosław Kuźniar czy Michał Sadowski z Brand24. Jak zapewniają organizatorzy – tegoroczna edycja będzie jeszcze bardziej wyjątkowa, bowiem Social Media Convent obchodzi w tym roku swoje 5. urodziny.
Przewidzieliśmy mnóstwo atrakcji i spodziewamy się wyjątkowych gości. W tym roku na scenie #SMConvent zobaczymy między innymi: Prezydenta Słupska – Roberta Biedronia, Iana Andersona Graya z Seriously Social, Hermione Way z Tindera, Dani Beck z BuzzFeed oraz wiele innych osób odpowiadających za komunikację w SM największych polskich marek – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia. – Tegoroczną edycję wyróżni tematyczny podział wystąpień. W bloku GET INSPIRED znajdą się prelekcje dotyczące ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, przedstawione zostaną badania dotyczące odbiorców, będziemy rozmawiać o trendach i prognozach dla branży. W bloku GET PREPARED znajdą się wykłady dotyczące wykorzystania narzędzi oraz dobrych praktyk wspierających, organizujących, systematyzujących działania w mediach społecznościowych, jak również bezpośrednio kanałów social media oraz budowania strategii skutecznej komunikacji.
W tym roku, po raz drugi, wystąpieniom prelegentów będzie towarzyszyć scena przeznaczona dla projektów, które chciałyby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie Expo, podczas drugiego dnia konferencji, pojawią się twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze.
Case Study Festival stał się obowiązkowym elementem każdej edycji Social Media Convent. Podczas konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie, agencje rywalizują o tytuł Social Media SuperStar, prezentując innowacyjne rozwiązania, w pełni wykorzystujące potencjał mediów społecznościowych. Prezentacje oceniane są przez starannie dobrane jury oraz publiczność. Piękne statuetki dla zwycięzców ufunduje Miasto Gdańsk, partner konferencji. – dodaje Karolina Szafarz, Social Media Manager w Personal PR, koordynatorka tegorocznej edycji konferencji
Rejestracja do Case Study Festival oraz Social Media Expo odbywa się poprzez formularze dostępne na stronie www.socialmediaconvent.pl