Twisto chce być liderem
Firma zapowiedziała, że pozyskany kapitał chce przeznaczyć na rozbudowanie sieci sklepów, które akceptują Twisto Pay. Spółka chce zostać największym podmiotem oferującym płatności odroczone nad Wisłą.
– Inwestycja w Twisto Polska jest realizacją strategii ING dotyczącej oferowania klientom firmowym nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań w obszarze e-commerce. Dodatkowe fundusze będą wsparciem w dalszym rozwoju płatności odroczonych Twisto w Polsce – powiedział wiceprezes ING Banku Śląskiego Michał Bolesławski, cytowany w komunikacie.
70 tys. Polaków z Twisto
Twisto oferuje swoim klientom możliwość dokonania zakupów z odroczoną płatnością. Co ważne można z tej opcji korzystać bez konieczności rejestracji. W maju tego roku firma napisała na swoim blogu, że już 70 tys. Polaków korzysta z jej rozwiązania. Przeciętny klient Twisto w Polsce ma średnio 33 lata i 820 euro miesięcznego przychodu. Dokonuje z Twisto około 11 transakcji w miesiącu.
– Wielu naszych klientów zaczyna swoją przygodę z Twisto od zakupów z Twisto Pay, a następnie rejestruje się, by zyskać dostęp do całego ekosystemu – zaczynając od możliwości przesunięcia płatności o 45 dni za darmo, przez kategoryzacje wydatków, po możliwość rozłożenie wydatków nawet na 12 rat – mówi, cytowany przez serwis telepolis.pl, Michal Smida, założyciel i CEO Twisto.
Przeczytaj wywiad z Michałem Smidą: Solidny startup koncentruje się 1-2 kluczowych projektach z dużymi instytucjami – Michał Smida (Twisto)