Twisto wprowadza darmowe raty w IKEA

Udostępnij:
Fintech Twisto w grudniu tego roku znacząco rozwinął listę sklepów, w których można korzystać z jego usług. Teraz do tej grupy dołącza IKEA, w której klienci mogą już dokonywać zakupów, a płatności za nie podzielić na 3 raty z zerowym oprocentowaniem. 

– Podziel na 3 szybko zyskuje popularność wśród użytkowników Twisto. Wierzymy, że będą też zainteresowani zakupami w IKEA. Dzięki Twisto klient może podzielić na 3 raty za 0 zł płatności za zakupy online w szwedzkiej sieci oraz, w ramach przedświątecznej promocji, także w sklepach stacjonarnych. W przypadku asortymentu IKEA to ważny aspekt, coraz więcej kupujemy online, jednak meble i akcesoria domowe wolimy kupować w sklepach stacjonarnych – mówi cytowany przez serwis dlahandlu.pl Adam Miziołek, country manager Twisto.

Aby skorzystać z możliwości podzielenia płatności na 3 raty trzeba zrobić zakupy za minimum 200 złotych. Następnie w aplikacji można wybraną kwotę podzielić na 3 raty z zerowym oprocentowaniem, które należy spłacić w ciągu 3 kolejnych miesięcy. Pierwsza rata do opłacenia pojawia się 15 dnia kolejnego miesiąca.

Twisto z nowymi partnerami

W grudniu do listy sklepów współpracujących z Twisto poza IKEA dołączyło kilka nowych firm, między innymi: Allegro, Aliexpress, eObuwie, BRW czy Notino. Przyspieszenie rozwoju fintechu z pewnością jest następstwem inwestycji, jaką firma zgarnęła w zeszłym miesiącu. Przypomnijmy, że w listopadzie Twisto otrzymało od ING Banku Śląskiego 17 mln złotych. 

– ING Bank Śląski i Twisto Payments to nasi kluczowi partnerzy na polskim rynku. Wspólnie postawiliśmy pierwsze kroki w Polsce i odnieśliśmy sukces wchodząc do wielu sklepów, takich jak Szkła.com., 5.10.15 czy Diverse. Intensywnie pracujemy nad tym, by tę listę poszerzyć. Jednocześnie badamy możliwość współpracy z innymi PSP (payment service providers), by zająć pozycję lidera na szybko rosnącym rynku internetowych płatności odroczonych – mówił wtedy założyciel i CEO Twisto Michał Smida.

Twisto nie zwalnia tempa

Przy okazji ostatniej inwestycji Twisto zapowiedziało, że ma ambicje, by zostać liderem na rynku odroczonych płatności w Polsce. Wyniki, jakie osiąga fintech oraz tempo rozwoju od momentu pojawienia się usługi nad Wisłą pokazuje, że bardzo możliwe, że cel ten zostanie osiągnięty. 

W maju tego roku na blogu Twisto pojawiła się informacja, że już 70 tys. Polaków korzysta z jego rozwiązania. Przeciętny klient Twisto w Polsce ma średnio 33 lata i 820 euro miesięcznego przychodu. Dokonuje z Twisto około 11 transakcji w miesiącu. Inwestycja z zeszłego miesiąca oraz nowa lista partnerów z pewnością pomoże fintechowi w dalszym rozwoju.