Twórca eobuwie inwestuje 5 mln zł w Ergonode

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Twórca eobuwie inwestuje 5 mln zł w Ergonode

Udostępnij:

Marcin Grzymkowski, twórca marki eobuwie.pl, inwestuje w polski startup Ergonode, tworzący oprogramowanie wspierające tworzenie i zarządzanie treściami produktowymi w sklepach internetowych. Grzymkowski objął ponad 30% udziałów w Ergonode.

Marcin Grzymkowski to założyciel marki eobuwie i jej były prezes zarządu. Obecnie zamierza przekonać właścicieli biznesów online, że przyszłość należy do tych, którzy najsprawniej będą w stanie zarządzać prezentowanym online asortymentem. Zamierza to osiągnąć dzięki inwestycji w polski startup technologiczny – Ergonode.

Jak konkretnie działa oprogramowanie Ergonode, z którego dzisiaj korzystają już m.in. szwedzki koncern, produkujący karmy premium dla zwierząt domowych, holenderski producent szklanych opakowań, amerykański sklep z luksusowymi zegarkami takich marek jak Rolex, czy Omega, czy polski producent odzieży reklamowej?

– Ergonode to system PIM. Pozwala na intuicyjne zarządzanie setkami tysięcy produktów online oraz podnosi efektywność pracy zespołów tworzących treści produktowe. Zastosowanie tzw. architektury rozproszonej w dzisiejszym zdigitalizowanym świecie i utrzymywanie informacji produktowych poza głównym systemem ecommerce nieporównywalnie go odciąża i daje osobom prowadzącym biznesy online zdecydowanie więcej możliwości w rozwoju. Ergonode pozwala sprawniej zarządzać asortymentem w wielu kanałach sprzedaży, nie tylko w sklepie online, ale także marketplace’ach, takich jak Allegro, Zalando, Amazon. Sprawdziłem to podejście w wielu swoich dotychczasowych przedsięwzięciach i wiem, że możliwość dostosowywania treści do poszczególnych rynków przy użyciu systemu PIM daje nieporównywalną przewagę – wyjaśnia Grzymkowski.

Ergonode zbiera w jednym panelu wszystkie zdjęcia, materiały wideo, opisy produktów (w dowolnej wersji językowej).

Pomysłodawca rozwiązania – Marcin Piwowarczyk – podkreśla, że oprogramowanie zwiększa wydajność i jakość publikowanych opisów produktów, pozwala właścicielom sklepów online szybciej i dokładniej kontrolować cały proces publikacji oraz bezprecedensowo systematyzuje pracę z asortymentem w wielokanałowej działalności ecommerce.

Dzięki bardzo intuicyjnej obsłudze, w większości opartej na technice „drag-and-drop”, technologia ta może być błyskawicznie opanowana przez pracowników o dowolnym poziomie doświadczenia.

– Żeby osiągnąć efektywność w sprzedaży online należy nieustannie optymalizować procesy i inwestować w najlepsze dostępne narzędzia. Bezspornym faktem dla praktyków tej branży jest to, że optymalny PIM (productinformation management) usprawnia pracę, minimalizuje koszty, poprawia userexperience, odsetek konwersji oraz lojalność klientów. We współczesnym ecommerce, wraz ze skalowaniem zespołów, rośnie ilość wymagań związanych z ich obsługą. Wierzę, że Ergonode może stać się w krótkim czasie jednym z najdoskonalszych narzędzi na rynku. Produkt pod względem elastyczności, architektury i funkcjonalności jest dobrze przemyślany. Nie miałem żadnych wątpliwości, żeby zainwestować w Ergonode – wyjaśnia Marcin Grzymkowski.

W najbliższym czasie zespół Ergonode skupiać się będzie na aktywnym na pozyskiwaniu nowych klientów, promując aktywnie wyróżniające funkcjonalności, takie jak, zaawansowany system workflow (przepływu pracy), czy niezwykle intuicyjny mechanizm projektowania szablonu asortymentu.

W kolejnych etapach prac możliwości oprogramowania zostaną poszerzone o rozwiązania typu Business Intelligence oraz AI (algorytmy sztucznej inteligencji) pozwalające zwiększać efektywność tworzenia wielojęzycznych wersji treści produktowych, czy dynamicznego budowania relacji między produktami w e-sklepach.

 

Przeczytaj również: Japoński SoftBank inwestuje w eobuwie.pl. Polska spółka zgarnia pół miliarda złotych