Tydzień po debiucie karty wielowalutowej w Twisto zarejestrowało się 12 tys. klientów

Dodane:

Marta Wujek Marta Wujek

Tydzień po debiucie karty wielowalutowej w Twisto zarejestrowało się 12 tys. klientów

Udostępnij:

Zaledwie tydzień po premierze karty wielowalutowej połączonej z aplikacją, Twisto zarejestrowało ponad 12 tys. użytkowników. A to nie koniec, już teraz na różnych etapach rejestracji wciąż pozostaje około 25 tys. kolejnych klientów.

Ostateczny wynik będzie jeszcze lepszy, bo Twisto w swoim komunikacie prasowym podkreśla, że w toku rejestracji wciąż pozostaje blisko 25 tys. kolejnych, nowych użytkowników. Niestety rejestracja do aplikacji trochę trwa, a na ostateczne jej zatwierdzenie trzeba poczekać nawet kilka dni. Użytkownicy często zapominają o zrobieniu sobie zdjęcia z dowodem osobistym, co dodatkowo wydłuża ten czas. Mimo wszystko Twisto osiągnęło imponujący wynik.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Zainteresowanie Twisto w Polsce okazało nawet większe niż zakładaliśmy. W ciągu 7 dni zgłosiło się do nas blisko 25 tys. osób, które obecnie są na różnym etapie rejestracji. Pierwsi klienci otrzymali już karty i wykonują transakcje. Cieszymy się, że nasza oferta jest atrakcyjna dla użytkowników. Polacy kochają nowości i są otwarci na nowoczesne metody płatności. Zachęcamy nowych klientów do udziału w programie poleceń Twisto – mówi Michal Smida, założyciel i CEO Twisto.

Rozwój Twisto

Dosłownie kilka dni temu informowaliśmy, że Fintech Twisto 21 października uruchomił w Polsce kartę wielowalutową, którą już można płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym. Karta sygnowana jest logiem Mastercard. Firma tym samym staje się poważnym rywalem w walce o rynek z firmą Revolut. Twisto zakłada, że do 2022 roku zdobędzie pół miliona klientów. Wynik firmy po tygodniu obecności na polskim rynku pokazuje, że firma ma spore szanse spełnić te założenia.

Przypomnijmy, że od marca tego roku użytkownicy Twisto w Polsce mogą płacić za zakupy BLIKIEM. Nowością, którą wtedy prowadził fintech było również konto z zestawieniem wszystkich transakcji. – Odpowiadamy na potrzeby i oczekiwania naszych klientów i stale udoskonalamy oferowane usługi. Nasi klienci są przyzwyczajeni do maksymalnej wygody podczas robienia zakupów w sieci. Dlatego oprócz zwykłych przelewów udostępniamy użytkownikom Twisto płatności BLIKIEM. To jedno z najbardziej popularnych w Polsce rozwiązań płatniczych – mówił wtedy Krzysztof Blinowski, szef Twisto w Polsce.

Dodatkowo firma poinformowała wtedy również, że pracuje obecnie nad udostępnieniem klientom wielowalutowej karty do płatności w sklepach internetowych i podczas codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych w Polsce i za granicą.

Dosłownie miesiąc później pojawiła się informacja, że plan rozwoju technologicznej spółki, która w tym roku zadebiutuje na polskim rynku z aplikacją do codziennych płatności i kartą wielowalutową, wsparli inwestorzy, którzy w drugiej rundzie zainwestowali w fintech 60 mln zł. 0,5 mln użytkowników w Polsce i pozycja wiodącej aplikacji do codziennych płatności w Europie Środkowej i Wschodniej. Takie cele na najbliższe 5 lat postawiło przed sobą wtedy Twisto.

Jak widać ambitne plany firmy cały czas są konsekwentnie realizowane. Sukces jakim dziś chwali się Twisto jest tylko potwierdzeniem tego, że Polacy potrzebowali takiego rozwiązania, a cel firmy, jakim jest zdobycie pół miliona klientów do 2022 roku, to tylko kwestia czasu.

Jak działa karta wielowalutowa Twisto?

Klienci korzystający z karty wielowalutowej Twisto otrzymują bezpłatny miesięczny limit. Przez ten czas mogą dokonywać zakupów, a po zakończeniu tego okresu zwracają równowartość wydanych środków. Przy czym mogą wybrać, czy pieniądze będą zracać bezpośrednio po dokonaniu zakupy, czy po 45 dniach (licząc od początku miesiąca). Przelewy klienci wykonują za pośrednictwem BLIKA.

W momencie, w którym klient nie zdecyduje się do spłaty swoich wydatków na bieżąco (lub w ciągu wspomnianych 45 dni) może przesunąć sobie spłatę danej kwoty na kolejny miesiąc. W takiej sytuacji limit na kolejny miesiąc zostaje zmniejszony o niespłaconą kwotę, a użytkownik zapłaci 4,5 złotych za każde 100 złotych do spłaty, które przesuwa na kolejny miesiąc.

Twisto działa na polskim rynku od 2018 roku. Dotychczas fintech oferował płatności w 300 sklepach internetowych. W ciągu roku obsłużył ponad 100 tys. klientów. Od kilku lat Twisto z powodzeniem działa również w Czechach. 80 proc. klientów firmy aktywnie korzysta z karty, średnio 20 razy w miesiącu. Przeciętna wartość transakcji wynosi 100 zł.