User.com dołącza do francuskiego giganta Positive Group.

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

User.com dołącza do francuskiego giganta Positive Group.

Udostępnij:

Spółka User.com została częścią Positive Group z Francji – firmy specjalizującej się w technologiach marketingowych. W wyniku akwizycji, stworzona przez Polaków platforma marketing automation będzie produktem dla kluczowych klientów z segmentu średnich i dużych firm oraz partnerem wobec francuskiej grupy, na drodze do ekspansji w całej Europie.
User.com to spółka założona w 2016 roku przez Grzegorza Warzechę, do którego na wczesnym etapie dołączył Michał Korba. Razem stworzyli platformę automatyzującą działania marketingowe, z której dziś korzysta kilkuset klientów na świecie, w tym firmy takie, jak LG Electronics, Bricomarché, Castorama oraz BNP Paribas. Pozwala ona budować spersonalizowaną komunikację z klientami i sprzedawać więcej. Spółka celuje w sektor średnich i dużych firm, skutecznie konkurując na globalnym rynku z takimi graczami jak HubSpot, Salesforce Marketing Cloud, Emarsys czy Braze. Inwestycja w globalny produkt, jakim jest User.com to dla Positive Group ważny krok w kierunku zapewnienia sobie pozycji lidera w dziedzinie marketingu cyfrowego w Europie.

User.com rósł dynamicznie jeszcze przed dołaczeniem do Positive Group. Przed nami duże projekty, które pozwolą przyspieszyć wprowadzenie nowej oferty dla dużych firm i korporacji w całej Europie. To wielka przyjemność powitać zespół User.com w rodzienie Positive Group. Mamy sobie wiele do zaoferowania pod względem doświadczenia, podejścia do biznesu i klienta, co stanowi bogactwo naszej współpracy. To przejęcie odegra ważną rolę w historii grupy w nadchodzących miesiącach – komentuje Mathieu Tarnus, założyciel i CEO Positive Group.

U boku Positive Group User.com przyspieszy swój rozwój, pozostając wiernym swojemu DNA. Zbieżność wartości i dostęp do know-how pozwoli nam sięgnąć po jeszcze więcej – podkreśla Grzegorz Warzecha, jeden z założycieli User.com.

Wizja i ambicje na przyszłość

Rynek rozwiązań marketing automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków rozwiązań MarTech, a User.com sięgał dotąd po największych graczy. Dlatego teraz dołącza do grupy jako flagowy produkt oferty skierowanej do kluczowych klientów i firm B2C. Ambicją Positive Group będzie kontynuowanie dynamicznego rozwoju User.com w Europie. Po pierwsze, poprzez uruchomienie marki w krajach, w których grupa jest już obecna np. we Francji, Niemczech i Włoszech.

Następnie poprzez wspólne wykorzystanie zasobów R&D z firm grupy w celu wzmocnienia funkcjonalności platformy. Za realizację planów i dalszy, dynamiczny rozwój całej grupy odpowiadać będzie międzynarodowy zespół, który dotąd pracował na sukcesy takich marek jak Leroy Merlin, Salesforce i Oracle. Do końca 2024 roku Positive Group planuje zatrudnić kolejne 30 osób.

Samodzielnie trudno było nam pozyskać do zespołu takie talenty jak ex-Head of Sales Salesforce i były CTO Leroy Merlin. Dołączając do Positive Group możemy dalej budować pozycję europejskiego championa dla klientów Enterprise – dodaje Michał Korba.

Zobacz także

Secfense nawiązuje współpracę z australijską firmą Visium

Żabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów, które ułatwią zakupy