– Sundose jest jedną ze spółek, w którą zainwestowaliśmy w ubiegłym roku. Od początku wykazuje potencjał wysokich zwrotów, m.in. ze względu na obecność w perspektywicznej branży suplementów i zyskującego na popularności modelu sprzedaży subskrypcyjnej. W listopadzie osiągnęła wynik finansowy, który jest wyższy o prawie 300% w porównaniu ze styczniem – komentuje Jakub Sitarz, Prezes Venture INC.
Venture INC to nie pierwszy inwestor Sundose, w 2019 roku w foodtechowy startup zainwestował również fundusz inwestycyjny Knowledge Hub, a w rundzie inwestycyjnej na początku 2020 roku startup pozyskał 4,7 mln zł od polskich i zagranicznych inwestorów.
Rozwój rynku suplementów
Pandemia nie wpłynęła mocno na poziom sprzedaży Sundose. Jak sami mówią: „Nie odczuliśmy znaczących skutków koronawirusa, gdyż wartość, jaką oferujemy użytkownikowi jest związana również z profilaktyką zdrowotną i wsparciem organizmu”. Zeszły rok w Sundose to dwukrotne powiększenie zespołu, zmiany na platformie e-commerce oraz w samym produkcie. W pierwszym kwartale 2020 r. Sundose wprowadził trzy warianty pakietów oraz poprawił algorytm generowania składów (w oparciu o indywidualne wykluczenia).
W tym roku spółka weszła na rynek niemiecki oraz brytyjski, a w kolejnym planuje mocniejszą ekspansję międzynarodową.
Przeczytaj również: Venture INC zainwestowało milion złotych w Boostsite.com, nowy projekt grupy Hexe