Synerise i VTEX ogłosiły zaawansowaną współpracę technologiczną, która zintegruje modele predykcji zachowań Synerise z platformą handlową VTEX, oferując klientom korporacyjnym ulepszone możliwości AI. Obie firmy podpisały umowę handlową i udziałową, w ramach której VTEX opracuje produkty AI i dodatki oparte na technologii BaseModel.ai Synerise.
Partnerstwo to pozwoli obu firmom na kształtowanie przyszłości handlu opartego na AI, umożliwiając firmom wykorzystanie danych i analiz w czasie rzeczywistym do personalizacji doświadczeń klientów, optymalizacji kampanii marketingowych oraz zwiększania sprzedaży.
– Jesteśmy pod wrażeniem technologii i zespołu Synerise. Jest to zdecydowanie najlepszy model przewidywania zachowań, jaki mieliśmy okazję testować. Wierzymy, że Synerise może skonsolidować warstwę infrastrukturalną dla firm rozwijających rozwiązania AI. Dostawcy AI będą się konsolidować tak szybko, jak dostawcy chmury. Widzimy Synerise jako rdzeń dla świata AI w handlu detalicznym – mówi Geraldo Thomaz, założyciel i c-CEO VTEX.
Inwestycja od aniołów biznesu
Synerise ogłosiła także nowych akcjonariuszy, w tym Marcina Żukowskiego, współzałożyciela Snowflake, oraz Simona Haya, byłego CEO dunnhumby. To rozszerzenie bazy inwestorów wspiera rozwój Synerise na nowe rynki, od jej korzeni w Polsce i Europie Wschodniej po stanie się globalnym liderem w dziedzinie behawioralnej AI.
– Nasi nowi akcjonariusze odgrywają kluczowe role w świecie technologii i danych, a ich zaangażowanie świadczy o naszych ambitnych planach na przyszłość – powiedział Jarosław Królewski.
Po tej inwestycji wartość Synerise wynosi teraz ponad 120 milionów USD. Firma zatrudnia ponad 200 osób.
Czytaj także: