W najbliższym czasie idziemy w kierunku badawczo-rozwojowym – Tomasz Trzciński (Comixify)

Udostępnij:

Jak Comixify zmienia filmy w komiksy? O pomyśle, technologii i przyszłości rozmawiamy z Tomaszem Trzcińskim, CEO i współzałożycielem Comixify.

Na początku maja w Gdańsku odbyła się 13. edycja konferencji Infoshare. W naszym studiu w strefie PKO Banku Polskiego przeprowadzaliśmy wywiady z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych i przedstawicielami sceny startupowej.

Kolejnym materiałem, który Wam dziś prezentujemy jest wywiad z Tomaszem Trzcińskim, CEO i współzałożycielem startupu Comixify. Wraz z innymi naukowcami z Politechniki Warszawskiej stworzył narzędzie, które umożliwia przekształcenie wybranych kadrów z filmu w komiks.

„Naszym wyzwaniem na tę chwilę nie jest transkrypcja tekstu – dużo trudniejszym problemem jest to, co pojawia się w tych chmurkach w komiksie, a to nie do końca jest tylko transkrypcja tekstu – to jest budowanie suspensu, story wokół całego filmu. Wykrystalizowanie z długiego artykułu krótkiego snippetu, to już nie jest trywialna rzecz z perspektywy NLP, ale da się to zrobić. Natomiast wyróżnienie takich fragmentów tekstu, które budują suspens i które można włożyć w odpowiednie miejsca komiksu, to jest problem badawczo-naukowy, który planujemy w najbliższej przyszłości rozwiązać” – mówi Tomasz Trzciński.

Po więcej informacji na temat Comixify zapraszamy do poniższego wywiadu.  

 

Zobacz również pozostałe wywiady:

Po pierwsze - obsługa klienta - Michał Sadowski (Brand 24)
Crowdfunding udziałowy - Arkadiusz Regiec (Beesfund i Tokenbridge)
Branża fintech rośnie - Julia Krysztofiak-Szopa (Startup Poland)