Dla kogo PowerUp! Challenge?
Do udziału w konkursie organizatorzy zapraszają firmy z Europy Środkowo-Wschodniej, które potrzebują wsparcia finansowego i biznesowego.
To główne kryterium. Nie ma bowiem znaczenia, czy prowadzisz firmę od lat, czy dopiero rozwijasz swój pierwszy startup. W obu przypadkach ekipa stojąca za PowerUp! Challenge weźmie Cię pod swoje skrzydła i pomoże wejść na kolejny etap biznesowego rozwoju.
Niemniej zwiększysz swoje szanse na zakwalifikowanie się do udziału w programie, jeśli działasz w jednym z trzech preferowanych obszarów. Mowa o magazynowaniu energii, dekarbonizacji przemysłu i zrównoważonym rozwoju miast.
Dlaczego warto wziąć udział w PowerUp! Challenge?
Z kilku powodów. Najważniejsze są trzy:
1. Nagroda finansowa w wysokości 50 tys. euro
Biorąc udział w PowerUp! Challenge masz szansę na wygranie głównej nagrody, którą jest 50 tysięcy euro, oraz zdobycie prestiżowego tytułu „Start-up of the Year”. Najlepsze projekty mogą liczyć również na nagrody ufundowane przez partnerów konkursu takich jak Amazon Web Services, który przekaże wybranym uczestnikom dostęp do usług AWS Activate w wartości 100 000 dolarów.
2. Uczestnictwo w Business Bootcamps
Najlepsze startupy nie tylko otrzymają wsparcie finansowe, ale również wsparcie merytoryczne. Doświadczeni mentorzy z wiodących firm z całej Europy pomogą uczestnikom przekuć pomysły w dochodowe biznesy i wyjść na rynki zagraniczne.
3. Dostęp do funduszy venture capital
Uczestnicy, którzy zakwalifikują się do ścisłego finału, staną przed szansą zaprezentowania swoich pomysłów przed przedstawicielami funduszy venture capital. Jest to zatem okazja, by otrzymać feedback od doświadczonych członków ekosystemu startupowego oraz, by uzyskać finansowanie na dalszy rozwój.
Chcą wziąć udział w PowerUp! Challenge, do 10 marca 2020 roku złóż aplikację za pośrednictwem tego formularza.
O EIT InnoEnergy
Organizatorem konkursu jest EIT InnoEnergy, fundusz inwestujący w rozwiązania z obszaru energii, cleantech, mobilności i szeroko pojętych technologii smart.
Poprzez wiedzę, finansowanie i sieć kontaktów wspiera komercjalizację produktów.
Od pięciu lat prowadzi program PowerUp! Challenge, z którego wsparcia skorzystało 200 projektów. 122 już skomercjalizowało swoje rozwiązania, a 42 złożyło wnioski patentowe. Jednym z beneficjentów programu jest polski startup Wheelme, który oferuje aplikację agregującą i porównującą oferty firm z obszaru shared mobility.