Więcej niż polski Tinder

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

ChcePoznac.pl to nowy portal społecznościowo-randkowy zasadniczo oparty na mechanizmie znanym z amerykańskiego Tinder’a – jednej z najszybciej rosnących aplikacji mobilnych w USA . Portal umożliwia anonimowe poznawanie ludzi bez ryzyka odrzucenia.

ChcePoznac.pl to nowy portal społecznościowo-randkowy zasadniczo oparty na mechanizmie znanym z amerykańskiego Tinder’a – jednej z najszybciej rosnących aplikacji mobilnych w USA . Portal umożliwia anonimowe poznawanie ludzi bez ryzyka odrzucenia.

Użytkownik dowiaduje się, że ktoś jest nim zainteresowany dopiero wtedy, gdy sam jest również tą osobą zainteresowany. Od tego momentu użytkownicy mogą swobodnie korespondować między sobą.

Natomiast ChcePoznac.pl w ciekawy sposób rozwinęło tę koncepcję wprowadzając zasadę „płatności za efekt” jako pierwszy tego rodzaju portal na świecie.

Należy mieć na uwadze, że płatność w portalach randkowych podnosi jakość i skuteczność samych portali. Po „wzajemnym zaznaczeniu” z konta każdego użytkownika pobierany jest jeden żeton. Dzięki temu unika się użytkowników klikających dla zabawy, a zatem powstał mechanizm, którego celem jest doprowadzenie do tego, aby kontakt następował tylko pomiędzy osobami wzajemnie zainteresowanymi. Poza pobraniem żetonu, na ChcePoznac.pl – w przeciwieństwie do innych portali randkowych – brak jakichkolwiek innych opłat, w szczególności abonamentów, a żetony nigdy nie tracą ważności.

Oprócz tego ChcePoznac.pl umożliwiło zaprezentowanie użytkownikom swoich zainteresowań i innych danych, prowadząc do tego, że użytkownicy prezentują swoją osobę nie tylko za pomocą zdjęć, co niewątpliwie ułatwia nawiązanie kontaktu z osobą, którą są zainteresowani nie tylko powierzchownie.

Kolejną nowością jest umieszczenie – w portalu na pierwszy rzut oka randkowym – możliwości zakładania profilów firmowych. Przykładowo osoba prowadząca włoską restaurację może wysłać kupon rabatowy kobietom, w wieku 22-38, z Warszawy, które wśród zainteresowań dodały „włoska kuchnia”. Profile firmowe mogą również „poznawać” ludzi metodą wspomnianego powyżej wzajemnego zaznaczenia. Wiele osób zauważyło, że koncept Tindera naśladujący znany z prawdziwego życia mechanizm, nadaje się również do nawiązywania innych relacji, niż sercowe (np. aplikacja mobilna Jobr). Jednym z możliwych zastosować jest sytuacji, w której nowy klub w mieście stara się o ciekawych gości na wielkim otwarciu, bądź firma myśli o przejęciu pracownika konkurencji – w obu i licznych podobnych przypadkach dyskrecja jest wskazana. Przykładowo media ostatnio podały, że jeden z uczestników popularnego polskiego programu reality show napisał na Facebook’u do pewnego klubu wiadomość z ofertą współpracy. Klub publicznie wyśmiał jego ofertę. Gdyby ów pan kliknął „chcę poznać” na profilu danego klubu, a dopiero potem skierował konkretną ofertę, to nie spotkałby się z taką reakcją. Pojedyncze kliknięcie nie jest ujawniane. “Wzajemne zaznaczenie” z profilem firmowym oznacza wg regulaminu, że firma nawiązać z daną osobą bliższą współpracę (coś więcej niż rabat). Warto pamiętać, że kwota 50 zł to minimalna kwotą, na którą musi opiewać „to coś”, co zaoferuje firma w ramach przyszłej współpracy. Zatem opłaca się użytkownikowi poświęcić na “wzajemne zaznaczenie” z profilem firmowym jeden żeton, który można nabyć za 1,23 zł.

Wreszcie trzeba pamiętać, że nierandkowy profil może być dla wielu użytkowników wygodną zasłoną prawdziwych miłosnych intencji. Z kolej użytkownik szukający partnera online może nagle stać się szastającym pieniędzmi konsumentem, jeśli prawidłowo rozpoznamy jego potrzeby. Gdy idziemy na rozmowę biznesową nie zakładamy, że absolutnie w żadnym wypadku nie nawiążemy z kimś bliższej relacji. Zatem dlaczego logując się na portalu z np. kuponami rabatowymi nie mamy możliwości poznania kogoś ciekawego?

Żeby tego było mało ChcePoznac.pl to pierwszy portal randkowy w Polsce akceptujący płatności Bitcoinami – żetony można nabyć także wysyłając smsa lub tradycyjnym przelewem bankowym.

Inwestorem w portalu jest NetVestments Sp. z o.o. Portal został wykonany przez zespół Futurity.pl – twórców portali społecznościowych dla Agory, a także oprogramowania jednego z największych polskich sklepów internetowych z butami (Butyk.pl) oraz technologicznie wspierający Sante.pl.

źródło: informacja prasowa