Po niedawnej rundzie pre-seed o wartości 40 mln zł, CampusAI ogłasza wejście na rynek w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Do końca roku zapowiada ekspansję w kolejnych 10 krajach.
CampusAI wchodzi do Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, gdzie zapowiada między innymi budowę wirtualnych dzielnic oraz dalszy rozwój społeczności napędzanej AI.
– CampusAI rozwija się równolegle z ewolucją sztucznej inteligencji. Patrzymy daleko w przyszłość, planując stworzenie wirtualnych dzielnic, co pozwoli użytkownikom – zarówno indywidualnym, jak i organizacjom – na wizualizację, testowanie i doskonalenie swoich pomysłów oraz technologii w realistycznie odwzorowanych, interaktywnych warunkach. To innowacyjne podejście ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki prowadzone są badania i rozwój, umożliwiając symulowanie prawdziwych scenariuszy i podejmowanie lepszych decyzji na podstawie wirtualnych doświadczeń – mówi Aureliusz Górski, CEO CampusAI.
Human + AI Collaboration
Potencjał rozwoju CampusAI wynika m.in. z ograniczonego dostępu do edukacji opartej na AI, która ma na celu zwiększenie produktywności człowieka. W 2023 roku wartość globalnego rynku usług szkoleniowych AI wynosiła około 2,12 miliarda dolarów, a prognozy wskazują, że do 2030 roku osiągnie on nawet około 8,6 miliarda USD.
– Od roku w Polsce działa szkoła w stylu „AI-native school”, w której kompetencje związane z AI są fundamentem procesu dydaktycznego. Pracę nad tym projektem rozpoczęliśmy w grudniu 2022 roku, a w fazę MVP weszliśmy w październiku 2023 roku. Chcemy pokazać, jak AI może rozwiązać problemy wynikające z nierównego dostępu do edukacji. W naszej szkole nauczanie prowadzą wirtualne awatary zasilane AI, co pozwala na obniżenie kosztów edukacji i dopasowanie jej do indywidualnych potrzeb uczniów – dodaje Aureliusz Górski.