Wystartował nabór do trzeciej edycji ABSL Start-Up Challenge. Celem konkursu, organizowanego przez Związek Liderów Usług Biznesowych, jest promocja najbardziej innowacyjnych startupów oraz wsparcie w nawiązywaniu współpracy z potentatami świata biznesu. Partnerem projektu jest Procter & Gamble.

fot. unsplash.com

- Dostrzegamy ogromny potencjał, jaki drzemie we współpracy młodych innowacyjnych firm oraz korporacji międzynarodowych. Połączenie kapitału finansowego, doświadczenia i wiedzy na temat prowadzenia biznesu oraz dynamiki i elastyczności start-upów stwarza nowe możliwości rozwoju obydwu stronom. – podkreśla Łukasz Czajkowski, Head of Membership, Network and Community w ABSL - Związku Liderów Usług Biznesowych. – Poszukujemy innowacji softwarowych, które zoptymalizują lub nawet zrewolucjonizują rynek nowoczesnych usług. Do konkursu zapraszamy szczególnie start-upy oferujące rozwiązania w zakresie fintech & blockchain, HR, marketingu i komunikacji oraz robotyzacji. Oczywiście rozpatrzymy też wszystkie inne ciekawe  pomysły, mogące znaleźć zastosowanie w naszym sektorze – stwierdza Łukasz Czajkowski.

- W Procter & Gamble od lat przykładamy dużą wagę do innowacji, zarówno tworzonych przez własne centra badawczo-rozwojowe, jak i tych realizowanych we współpracy ze start-upami. W tym roku, już po raz trzeci dołączyliśmy w roli partnera głównego do przedsięwzięcia ABSL Start – Up Challenge, które jest dla nas naturalną drogą do znajdywania kolejnych partnerów, z którymi wspólnie będziemy pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami. P&G poszukuje w tym konkursie start-upów tworzących rozwiązania w obszarze innowacji systemowych, produktowych, jak i procesowych. Tym działaniom przyświeca najważniejszy cel, służenie konsumentom oraz poprawianie jakości ich życia – komentuje Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

ABSL Start-Up Challenge jest skierowany do innowatorów, mogących pochwalić się projektem przynajmniej na etapie prototypu. - Dla początkujących startupowców dotarcie do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych stanowi duże wyzwanie. Uczestnictwo w ABSL Start-Up Challenge to zatem duże ułatwienie dla świeżo upieczonych przedsiębiorcówstwierdza Julia Krysztofiak-Szopa, prezes Fundacji Startup Poland, która jest patronem konkursu.

ABSL Start-Up Challenge składa się z trzech etapów. Pierwszym z nich jest zebranie i weryfikacja zgłoszeń. Projekty uznane przez jury za najciekawsze, zostaną zaprezentowane podczas regionalnych wydarzeń organizowanych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach, Łodzi oraz w Szczecinie. Zwycięzcy eliminacji zmierzą się w finale, który odbędzie się w trakcie zaplanowanej na czerwiec dorocznej ABSL Conference „Poland. The place to grow”. Na konferencji co roku gości ponad tysiąc uczestników, w tym przedstawiciele kierownictwa międzynarodowych korporacji. Przedstawiciele start-upów wystąpią na scenie głównej, na której wcześniej swoje wystąpienie wygłosi gość specjalny wydarzenia – Simon Sinek, światowej sławy ekspert w zakresie przywództwa. 

Nagrodą dla laureatów ABSL Start-Up Challenge jest zaproszenie na Polish Tech Day, odbywający się w ramach London Tech Week 2018. Jest to jedno z największych zagranicznych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, w którym biorą udział przedstawiciele największych światowych firm oraz inwestorzy. ABSL Start-Up Challenge stwarza zatem okazję do nawiązania kontaktów biznesowych, mogących zadecydować o przyszłym sukcesie autorów innowacyjnych rozwiązań. 

- Chcemy kontynuować współpracę z najlepszymi start-upami, wyłonionymi podczas ABSL Start-Up Challenge. Jesienią tego roku ABSL planuje zorganizowanie bootcamp, w trakcie którego odbędą się warsztaty połączone z mentoringiem, a także indywidualne spotkania z przedstawicielami naszych firm członkowskichpodkreśla Łukasz Czajkowski z ABSL.

Zgłoszenia do udziału w ABSL Start-Up Challenge należy dokonywać na stronie internetowej www.startupchallenge.pl. Zapisy potrwają do 20 kwietnia.

 

Komentarze (0)