Eksperci ujawnią sekrety skutecznej retencji i lojalizacji użytkowników. Dołącz do grona prelegentów.

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Już 21 marca, o godzinie 17.00 w przestrzeni Business Link Astoria odbędzie się trzeci meetup z cyklu WETS – Warsaw Ecommerce Tech Sessions. Tym razem, tematem spotkania będą skuteczne sposoby na retencję klientów i budowanie lojalności.

Eksperci reprezentujący wiodące światowe marki z obszaru gospodarki cyfrowej opowiedzą, jakie wskaźniki warto śledzić, w jaki sposób celnie na ich podstawie wnioskować oraz jakie technologie mogą być szczególnie pomocne w utrzymywaniu pozyskanych klientów i przekonywaniu ich do rekomendowania oferowanych produktów lub usług innym. Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim. Udział jest bezpłatny.

Merytorycznie, zwięźle, skutecznie

Warsaw Ecommerce Tech Sessions to cykl meetupów organizowanych z myślą o warszawskiej społeczności startupowej, decydentach z globalnych organizacji działających w obszarze handlu online, ekspertach e-commerce i twórcach produktów cyfrowych. Odbywające się co kwartał sesje mają za zadanie stworzyć dla osób zawodowo operujących na styku biznesu i technologii przestrzeń do dzielenia się wiedzą, wymiany doświadczeń i efektywnego budowania sieci kontaktów. Formuła WETS zakłada udział w spotkaniach ok. 50 uczestników i prezentację maksymalnie 5 studiów przypadku w czasie ok. 150 minut.

Podziel się wiedzą

Dotychczas, na scenie WETS wystąpili m.in. Alex Kartsel, Country Manager w Taxify, Kamil Klepacki, współzałożyciel Blinkee.city, Piotr Kozłowski, Payment Manager serwisów Fru.pl i Flyhacks.com, Aleksander Kijek, CPO w Nethone czy Marcin Krzemień, CEO firmy Rocket Luncher. Istnieje możliwość dołączenia do tego grona. Organizatorzy pracują właśnie nad szczegółową agendą nadchodzącego spotkania i zapraszają do współpracy ekspertów skłonnych podzielić się wiedzą. Propozycje tematów wystąpienia wraz z notką biograficzną w języku angielskim można przesyłać do 21 lutego na adres [email protected].

Cykl Warsaw Ecommerce Tech Sessions jest wspólną inicjatywą Straal i Business Link. Spotkania odbywają się przy wsparciu firm Daftcode i Nethone, pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej, MamStartup.pl, Fintek.pl oraz magazynu E-commerce w Praktyce.

WETS – Warsaw Ecommerce tech Sessions VOL. 3

“Secrets to customer retention and loyalty. Indicators to track, technologies to use.”

21 marca 2019 r., godz. 17.00 Business Link Astoria (ul. Przeskok 2, Warszawa)

Zapisy dla uczestników ruszają 21 lutego na platformie Eventbrite.