Zonifero jest startupem generującym stałe przychody. Wskaźnik MRR, czyli miesięczny powtarzalny przychód spółki wzrósł w ciągu roku 5,5 razy, co oznacza dynamicznie rosnący, powtarzalny i regularny strumień przychodów. – Praca biurowa w modelu hybrydowym pozostanie z nami już na stałe. Świadczą o tym nie tylko trendy, ale i realne rozwiązania legislacyjne przyjmowane przez kolejne kraje, w tym także Polskę, regulujące pracę w modelu mieszanym. Zdecydowaliśmy się na pozyskanie funduszy w drodze crowdfundingu, aby nie przespać hybrydowej rewolucji miejsca pracy – mówi prezes zarządu Zonifero, Jacek Ratajczak.
W tym tygodniu członkowie zarządu Zonifero objęli 2 mln akcji. Wycena pre-money uwzględniająca te akcje wynosi 12 milionów złotych. Nabywając pakiet akcji członkowie zarządu dają wyraźny sygnał inwestorom o ich znaczącym zaangażowaniu w spółce.
Wśród klientów Zonifero znajdują się liderzy rynku nieruchomości komercyjnych (Echo Investment, Cavatina Holding, Skanska), klienci z branży FMCG (Żabka, Avon), wydawcy ogólnopolskich mediów (Wirtualna Polska), a także przedstawiciele sektora bankowego (Aion Bank). Spółka realizowała wdrożenia nie tylko w Polsce, ale również w Singapurze, we Francji, na Węgrzech, w Czechach i Belgii.
Akcje spółki można nabyć za pośrednictwem nowej platformy crowdfundingowej StockAmbit, sprofilowanej na pozyskanie kapitału od inwestorów zainteresowanych spółkami technologicznymi. Minimalny próg wejścia w inwestycję przy zapisach na akcje Zonifero w ramach emisji wynosi 200 zł.