– Klienci sygnalizowali nam, że przydałaby się funkcja ułatwiająca rozmowy na temat szczegółów transakcji. Prosili o proste rozwiązanie, niewymagające przełączania się do innego okienka lub aplikacji. Mam nadzieję, że nowa funkcja spełni ich oczekiwania – powiedział Nik Storoński, CEO w Revolut.
Jak działa czat w Revolucie?
By skorzystać z nowej funkcji, wystarczy, że klienci wejdą w zakładkę Przelewy w aplikacji Revolut. Okienko czatu otworzy się niezwłocznie po wybraniu jednej z osób na liście kontaktów.
Co ważne, wszystkie wiadomości na czacie są szyfrowane. Klienci, jeśli nie chcą używać funkcji czatu, mogą łatwo dezaktywować ją w ustawieniach, w sekcji Prywatność. Ponadto mogą zablokować w funkcji czatu innych klientów. Czat może być używany wyłącznie pomiędzy klientami Revolut z krajów UE (EEA) lub Wielkiej Brytanii, którzy posiadają swoje numery telefonów i historię transakcji.
Pay Later
Revolut Czat nie jest jedyną nowością, jaka w ostatnim czasie pojawiła się w aplikacji. Na początku października fintech udostępnił specjalną kartę Pay Later, która rozkłada na raty zakupy dokonywane z jej pomocą.
Pay Later od Revolut to produkt ratalny z odroczoną płatnością, który wykorzystuje przyznany limit kredytowy i bierze pod uwagę zdolności zakupowe klienta. Karta działa na podobnej zasadzie jak udostępniona wcześniej funkcja w aplikacji. Revolut daje klientowi swobodę decyzji, kiedy chce skorzystać z rat Pay Later, jaką metodą aktywować raty (aplikacja lub karta), nie ogranicza też wyboru do zamkniętej listy sklepów.