Za pośrednictwem Revoluta porozmawiasz ze znajomymi. W aplikacji pojawił się czat

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

revolut chat

Udostępnij:

Revolut poszerza swoją aplikację o komunikator. Dzięki niemu klienci w Europie mogą przesyłać sobie wiadomości, gify i naklejki, gdy proszą o szybki przelew lub wysyłają sobie pieniądze.

– Klienci sygnalizowali nam, że przydałaby się funkcja ułatwiająca rozmowy na temat szczegółów transakcji. Prosili o proste rozwiązanie, niewymagające przełączania się do innego okienka lub aplikacji. Mam nadzieję, że nowa funkcja spełni ich oczekiwania – powiedział Nik Storoński, CEO w Revolut.

Jak działa czat w Revolucie?

By skorzystać z nowej funkcji, wystarczy, że klienci wejdą w zakładkę Przelewy w aplikacji Revolut. Okienko czatu otworzy się niezwłocznie po wybraniu jednej z osób na liście kontaktów.

Co ważne, wszystkie wiadomości na czacie są szyfrowane. Klienci, jeśli nie chcą używać funkcji czatu, mogą łatwo dezaktywować ją w ustawieniach, w sekcji Prywatność. Ponadto mogą zablokować w funkcji czatu innych klientów. Czat może być używany wyłącznie pomiędzy klientami Revolut z krajów UE (EEA) lub Wielkiej Brytanii, którzy posiadają swoje numery telefonów i historię transakcji.

Pay Later

Revolut Czat nie jest jedyną nowością, jaka w ostatnim czasie pojawiła się w aplikacji. Na początku października fintech udostępnił specjalną kartę Pay Later, która rozkłada na raty zakupy dokonywane z jej pomocą.

Pay Later od Revolut to produkt ratalny z odroczoną płatnością, który wykorzystuje przyznany limit kredytowy i bierze pod uwagę zdolności zakupowe klienta. Karta działa na podobnej zasadzie jak udostępniona wcześniej funkcja w aplikacji. Revolut daje klientowi swobodę decyzji, kiedy chce skorzystać z rat Pay Later, jaką metodą aktywować raty (aplikacja lub karta), nie ogranicza też wyboru do zamkniętej listy sklepów.