nChain to spółka działająca na rynku od 2015 r. posiadająca w swoim portfolio setki projektów. Zastrzyk finansowy dla Planetary jest jednocześnie drobnymi w porównaniu z zapleczem technologicznym, które również otrzymuje od nChain. Tysiące patentów i setki milionów w wartości rozwiązań i lata developmentu do wykorzystania w formie licencji.
Droga do tego miejsca trwała trzy lata
Planetary, które obecnie jest pełnowartościową aplikacją społecznościową osadzoną w metaverse na początku zaczynało jako aplikacja imprezowa do zabawy w trakcie pandemii zdobywając ponad 100 000 użytkowników.
Pod koniec 2022 r. zaczęła się prawdziwa zabawa. Do zespołu Planetary dołączyli Robert Bukowski oraz Sven Zagała wspierając projekt zespołem, IP oraz finansowo. Dzięki współpracy z co.brick – Gliwickim startup housem udało się rozpocząć i zakończyć z sukcesem rozmowy z nChain. Od wartości spółki na poziomie 5 mln zł w pół roku udało się dziesięciokrotnie zwiększyć jej wartość.
nChain to nie tylko smart money i technologia, ale ogromne zaplecze marketingowo-wizerunkowe
Planetary ma możliwość dotarcia do dziesiątek milionów użytkowników a przez to rywalizować z największymi graczami na rynku.
Christen-Ager Hanssen, CEO nChain Group, dodał, że „jest to ekscytujący dodatek do naszego rozwijającego się ekosystemu Web3. Łączymy światy Web2 i Web3, aby tworzyć płynne i wciągające doświadczenia zarówno dla użytkowników, jak i marek. Wspólnie Planetary i nChain przyspieszają przejście do ekonomii play2earn, która jest tym, o co chodzi w Web3″.
– Metaverse to zdecydowanie przyszłość, a Planetary Metaverse to najbliższa przyszłość. Naszym głównym celem jest stworzenie nowej generacji mediów społecznościowych. Dzięki wsparciu nChain chcemy rzucić wyzwanie największym korporacjom mediów społecznościowych, dostarczając przyjazne dla użytkownika media społecznościowe oparte na technologii blockchain BSV z wirtualną rzeczywistością 3D – powiedział Jakub Kobosko, CEO Planetary.
Metaverse – fikcja czy rzeczywistość? Perspektywy marketingowe (nagranie z webinaru)
Market One Capital inwestuje w Londynie. MetaGravity pozyskał pieniądze na rozwój metaverse
Metaversum. Czy wirtualne biuro jest w stanie zastąpić tradycyjną przestrzeń?