Dla małych i średnich przedsiębiorców z samochodami służbowymi. Brumgo pomoże nimi zarządzać

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Wielu przedsiębiorców mających pojazdy służbowe korzysta z papierowych rozwiązań do zarządzania flotą, przez co ma problemy z kontrolą eksploatacji. Firmy transportowe i usługowe chcą także dzielić się pozycją pojazdów, ale nie mają do tego odpowiednich narzędzi. Rozwiązaniem jest Brumgo.

Twórcy Brumgo są od lat związani z rynkiem monitoringu pojazdów wykorzystując do tego GPS. Nieustannie rozwijają projekty GPS Guardian oraz GPS Logistic PRO, a w 2016 roku dołączyli do T-matic System i stali się częścią spółki akcyjnej Grupy Arcus. Pomimo rozwijania dwóch zaawansowanych narzędzi dla klientów zarządzających sporą flotą, postanowili stworzyć kolejne.

Prędkość, dystans i trasa

– Brumgo pomaga w zarządzaniu małymi flotami pojazdów oraz samochodami w domowym garażu – mówi Mateusz Gniewek, Brand Manager Brumgo. Aplikacja, którą współtworzy, w prosty sposób przedstawia poruszające się pojazdy na mapie wraz z szeregiem przydatnych parametrów takich jak: prędkość, przemierzony dystans i trasy.

– Ponadto Brumgo pomaga dbać o najważniejsze informacje związane z eksploatacją pojazdu. Usługa dzięki zautomatyzowanym powiadomieniom przypomina o wymianie oleju, ubezpieczeniu oraz serwisie pojazdu. Aplikacja szczególnie przyda się przedsiębiorcom realizującym zlecenia lub dostawy u klientów. Pozycja każdego pojazdu może zostać w prosty sposób udostępniona – dodaje.

Dla małych flot

Zespół Brumgo chce dotrzeć do blisko 80% małych i średnich przedsiębiorców posiadających pojazdy służbowe, którzy nie korzystają z monitoringu GPS. Najczęściej uważają, że obsługa takich systemów jest zbyt skomplikowana i pochłania zbyt wiele czasu. Gniewek przyznaje, że tak było do czasu, gdy postanowili stworzyć prostsze narzędzie dla przedsiębiorców z małą flotą pojazdów.

– Brumgo powstało właściwie dzięki naszym niedoszłym klientom, dla których GPS Guardian okazał się zbyt skomplikowany – mówi Mateusz Gniewek. Gdy zespół przedstawiał klientowi rozbudowane narzędzie GPS Guardian, ten zazwyczaj mówił, że jest zbyt skomplikowane jak na małą flotę, którą posiada. Odpowiedź ta pojawiała się często, dlatego zespół postanowił sprostać wymaganiom potencjalnych klientów.

fot. materiały prasowe

Polityka wojny cenowej

Dziś aplikacja wyszła z fazy testowej i jest już dostępna dla wszystkich klientów. Z Brumgo korzysta blisko 300 osób, ale zespół ma ochotę pozyskać większe audytorium. Dlatego planuje promocję w kraju, a za kilkanaście miesięcy także za granicą. Zanim to nastąpi, zespół musi rozwiązać problem spędzający sen z powiek każdego przedsiębiorcy współpracującemy z GPSami.

– Niestety GPS nie działa w każdej lokalizacji. Jeżeli auto stoi zaparkowane w garażu podziemnym musimy posiłkować się lokalizacją przybliżoną na bazie technologii GSM – mówi Brand Manager Brumgo. Drugim problemem, który może przeszkodzić w pozyskaniu płacących klientów jest polityka wojny cenowej w branży monitoringu GPS. Brumgo stoi przed wieloma wyzwaniami, ale liczy na to, że poradzi sobie z nimi.