Twoje nowe miejsce pracy:
Skandynawski producent innowacyjnych rozwiązań wyposażenia wnętrz przestrzeni biurowych i coworkingowych. Firma przykłada szczególną uwagę do jakości, funkcjonalności oraz dopasowania rozwiązania do potrzeb klienta, wyróżnia się rozpoznawalnym designem i nowoczesnymi systemami aranżacji wnętrz, które sprawiają, że miejsce pracy sprzyja efektywnej pracy.
Twoje następne stanowisko
Nowozatrudniona osoba będzie wspierać zespół sprzedaży w realizacji projektów poprzez przygotowanie ofert, prezentacji, kosztorysów, wycen (praca w Excel), a także dobór rozwiązań. Sales Project Manager’s Assistant będzie odpowiedzialny za kontakt z klientem, w tym zbadanie potrzeb, oprowadzanie po showroomie, badanie statusu zamówień. Na co dzień nowozatrudniona osoba będzie współpracowała w różnymi działami firmy. Jest to praca różnorodna w bardzo dynamicznym środowisku, świetnej atmosferze pracy oraz pozwalająca na rozwój kompetencji.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z pierwszy doświadczeniem w zakresie wsparcia sprzedaży, pracy projektowej, działań administracyjnych i pokrewne. Na tym stanowisku wymagana jest znajomość pakietu MS Office, w tym Excel oraz dobrej znajomości języka angielskiego. Szansę na sprawdzenie się mają osoby dobrze zorganizowane, skrupulatne, nastawione na rozwój i poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności z poczuciem humoru. Zainteresowanie designem, architekturą, projektowaniem wnętrz będzie dużym atutem.
Co zyskujesz?
Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w skandynawskiej firmie oferującej innowacyjne rozwiązania do przestrzeni komercyjnych. Możliwość rozwoju i awansu zawodowego, poszerzenia swoich kompetencji poprzez szkolenia i warsztaty. Jest to bardzo ciekawa praca w kreatywnym i wspierającym zespole z pozytywną energią i poczuciem humoru.