Zakres Obowiązków
- stworzenie strategii marek
- koordynacja działań związanych z tworzeniem i doskonaleniem stron internetowych
- budowanie strategii komunikacji digitalowej dla marek i produktów
- koordynowanie bieżących działań, aktualizacji, zmian na www (zarządzanie platformami webowymi i ich rozwijanie).
- współpraca i koordynowanie prac rynków lokalnych przy wdrażaniu i aktualizacji serwisów internetowych oraz innych działań digitalowych
- dbanie o spójność komunikacyjną w Internecie
- koordynacja i prowadzenie działań e-marketingowych, SEM, SEO, remarketingowych, kampanii displayowych i innych form promocji z wykorzystaniem kanałów digital
- koordynowanie działań w social media oraz współpraca z blogosferą (odpisywanie na wiadomości, komunikacja z infulencerami oraz dokumentacja ich pracy)
- prowadzenie analiz na podstawie m.in. Google Analytics – optymalizacja i rekomendowanie skutecznych działań online i offline
- współpraca z agencjami digitalowymi, reklamowymi i PR
- zarządzanie podległym zespołem
Oferujemy
- stabilne miejsce pracy o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju
- kartę Benefit
- możliwość szybkiego rozwoju
- początkowo umowa zlecenie, docelowo umowę o pracę
- przestrzeń na kreację, innowacyjność i własny rozwój
- realizację ambitnych projektów
- szansa zdobywania doświadczeń we współpracy z różnymi działami firmy
- pracę w młodym dynamicznym zespole
Wymagania
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- umiejętności negocjacyjnych oraz interpersonalnych
- skuteczności w realizacji zamierzonych celów
- biegłość w pracy z SEM/SEO, e-mail marketingiem, AdWords, Facebook Ads, social media, content marketingiem i innymi narzędziami digital marketingu.
- inicjatywa oraz doskonała organizacja pracy własnej, zespołu i koordynacji procesów
- wysokie zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i profesjonalizm
- dynamika, kreatywność i pro-aktywność w skutecznym działaniu
Zakres:
- planowanie i realizacja działań promocyjnych i reklamowych (off-line/on-line)
- współpraca z zewnętrznymi działami graficznymi przy opracowywaniu materiałów promocyjnych
- kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku
- analiza finansowa nowego wdrożenia
Dodatkowym atutem będzie znajomość PS oraz fotografii
Dodatkowym atutem będzie znajomość branży fitness
Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień UX