Udostępnij:

Brand Manager – Food & Fitness

4000-4000 PLN

Warszawa

09.01.2018

[email protected]

Zakres Obowiązków

  • stworzenie strategii marek
  • koordynacja działań związanych z tworzeniem i doskonaleniem stron internetowych
  • budowanie strategii komunikacji digitalowej dla marek i produktów
  • koordynowanie bieżących działań, aktualizacji, zmian na www (zarządzanie platformami webowymi i ich rozwijanie).
  • współpraca i koordynowanie prac rynków lokalnych przy wdrażaniu i aktualizacji serwisów internetowych oraz innych działań digitalowych
  • dbanie o spójność komunikacyjną w Internecie
  • koordynacja i prowadzenie działań e-marketingowych, SEM, SEO, remarketingowych, kampanii displayowych i innych form promocji z wykorzystaniem kanałów digital
  • koordynowanie działań w social media oraz współpraca z blogosferą (odpisywanie na wiadomości, komunikacja z infulencerami oraz dokumentacja ich pracy)
  • prowadzenie analiz na podstawie m.in. Google Analytics – optymalizacja i rekomendowanie skutecznych działań online i offline
  • współpraca z agencjami digitalowymi, reklamowymi i PR
  • zarządzanie podległym zespołem

Oferujemy

  • stabilne miejsce pracy o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju
  • kartę Benefit
  • możliwość szybkiego rozwoju
  • początkowo umowa zlecenie, docelowo umowę o pracę 
  • przestrzeń na kreację, innowacyjność i własny rozwój
  • realizację ambitnych projektów 
  • szansa zdobywania doświadczeń we współpracy z różnymi działami firmy
  • pracę w młodym dynamicznym zespole

Wymagania

  • doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • umiejętności negocjacyjnych oraz interpersonalnych
  • skuteczności w realizacji zamierzonych celów
  • biegłość w pracy z SEM/SEO, e-mail marketingiem, AdWords, Facebook Ads, social media, content marketingiem i innymi narzędziami digital marketingu.
  • inicjatywa oraz doskonała organizacja pracy własnej, zespołu i koordynacji procesów
  • wysokie zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i profesjonalizm
  • dynamika, kreatywność i pro-aktywność w skutecznym działaniu 

Zakres:

  • planowanie i realizacja działań promocyjnych i reklamowych (off-line/on-line)
  • współpraca z zewnętrznymi działami graficznymi przy opracowywaniu materiałów promocyjnych
  • kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku
  • analiza finansowa nowego wdrożenia

Dodatkowym atutem będzie znajomość PS oraz fotografii
Dodatkowym atutem będzie znajomość branży fitness
Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień UX

Project Leader – ON BOARD THINK KONG

Wolska 88, Warszawa

26.03.2020

4 000 - 7 000 PLN PLN

2500 - 5000 PLN

10000 - 17000 PLN

1750 - 2500 PLN

8000 - 12000 PLN

3000 - 4500 PLN

Senior Ruby Developer - CoverWallet

Walencja lub Madryt

12.09.2019

40000 - 50000 PLN

9000 - 13000 PLN

Growth Haker - placeme

Warszawa

12.09.2019

2000 - 3000 PLN