Jesteśmy firmą działającą na styku technologii informacyjnych oraz druku 3D.
Opracowujemy rozwiązania informatyczne dla firm oferujących usługi druku 3D lub wykorzystujących wytwarzanie przyrostowe w swojej produkcji.
Rozwiązania 3YOURMIND są wykorzystywane przez potentatów giełdowych z listy DAX30, największych dostawców usług druku 3D na świecie oraz przedsiębiorstwa, które budują swoją markę w oparciu o nowoczesne technologie.
Mamy biura we Wrocławiu, Berlinie i San Francisco.
Poszukujemy osoby, która mogłaby wzbogacić wrocławski oddział swoim miłym usposobieniem, ale przede wszystkim zająć się sprawami administracyjnymi i wsparciem księgowości, ale także realizować zadania marketingowe.
Twoje obowiązki:
- realizacja zadań administracyjno-biurowych
- wsparcie księgowości i kadr (przygotowywanie faktur, umów)
- tworzenie i edytowanie bazy kontaktów
- opracowywanie tekstów promocyjnych i informacyjnych
- przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych i komunikatów prasowych, inicjowanie publikacji w mediach
- inicjowanie działań związanych z rozwojem firmy
Czego oczekujemy?
- zaawansowana znajomość j. angielskiego
- zdolności interpersonalne
- umiejętność przejrzystej komunikacji
- bardzo dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office
- silne poczucie motywacji do pracy
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Kontakt z najnowszymi technologiami
- Możliwość współtworzenia strategii rozwojowej przedsiębiorstwa
- Miły i utalentowany zespół
- Owoce i kartę benefit na obiekty sportowe