Naszym Klientem jest firma, która w ciągu ostatnich kilku lat przekształciła się ze startup’u ze świetnym pomysłem w prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 70 osób. Ich portale oferujące kody rabatowe do sklepów internetowych są obecne już w 32 krajach, a w kilku z nich (w tym w Polsce, Turcji, Czechach, Singapurze) są niekwestionowanymi liderami rynku.
Aktualnie do zespołu w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Działu Analiz.
Wymagania:
- min. 3 – letnie doświadczenie na stanowisku analityka,
- bardzo dobra znajomość Google Analytics, SQL,
- znajomość Microsoft Excel, Google Docs na poziomie zaawansowanym,
- znajomość zagadnień SEO/SEM,
- wiedza z zakresu statystyki,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- dobra znajomość języka angielskiego.
Zadania:
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem analityków ( rozdzielanie i rozliczanie realizacji zadań),
- analizowanie ruchu oraz przychodów w 30 krajach,
- analizowanie efektywności kampanii e-marketingowych,
- analizowanie konkurencji e-commerce,
- weryfikowanie realizacji określonych KPI,
- raportowanie kluczowych wskaźników i rekomendowanie w zakresie ich optymalizacji,
- tworzenie analiz rynkowych na potrzeby zespołów krajowych,
- monitorowanie oraz analizowanie aktualnych trendów w e-commerce.
Oferujemy:
- subskrypcję sportową,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- szkolenia językowe, program szkoleń „miękkich”, szkolenia techniczne,
- imprezy integracyjne,
- parking samochodowy,
- pokój gier,
- budżet konferencyjny,
- darmowy transport do pracy,
- możliwość awansu pionowego,
- możliwość pracy w środowisku, w którym pomysły i inicjatywy pracowników są doceniane,
- kody rabatowe i kupony do sklepów internetowych.
Zapraszam do kontaktu 🙂