Od zawsze fascynował Cię świat startupów? A może nawet chciałeś rozwinąć swój pomysł biznesowy?
Tutaj w Innovatice specjalizujemy się w tworzeniu innowacyjnych produktów i budowaniu biznesów dla klientów korporacyjnych. Z nami poznasz tajniki tego, jak rozwijać biznesowe idee i będziesz miał szanse budować startupy od początkowych faz poznawania potrzeb klientów aż do etapu wdrożenia.
Opis stanowiska:
Jako Junior Customer Champion będziesz miał za zadanie tworzyć wpływowy customer support i customer experience dla naszych startupów. Na tym stanowisku jesteś na pierwszej linii, potrzebujesz więc dobrych umiejętności komunikacyjnych, dużo empatii i cierpliwości. Twoim zadaniem będzie rozwiązywanie problemów, badanie ich potrzeb i tworzenie relacji z użytkownikami.
Twoje zadania:
- Analiza feedbacku od użytkowników
- Identyfikacja i badanie potrzeby użytkowników;
- Projektowanie unikatowych doświadczeń klientów;
- Bieżące wsparcie aktywności zespołów projektowych;
Z nami możesz:
- zdobyć unikalną wiedzę i doświadczenie związane z tworzeniem innowacji i budowaniem startupów;
- Szybko rozwinąć praktyczne umiejętności poprzez pracę w międzynarodowych projektach oraz dzięki wsparciu mentorów z wieloletnim doświadczeniem;
- Pracować dla znanych światowych marek – realizowaliśmy projekty m.in. dla firm takich jak CocaCola, 3M, Sony Music Enterainment, Empik, Grupa Danone, Bank Millennium, Microsoft, P&G, Reiffeisen Bank, Taco Bell, Saudi Aramco.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Masz świetne umiejętności komunikacyjne i potrafisz „wejść w buty klienta”;
- Studiujesz na kierunku biznesowym;
- Masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe;
- Potrafisz pracować samodzielnie, przejmujesz inicjatywę i bierzesz odpowiedzialność za wyniki swojej pracy;
- Możesz pracować minimum 30 godzin w tygodniu – zapewniamy elastyczny czas pracy.
- Biegle mówisz się po angielsku;
Będziemy pod wrażeniem jeśli:
- Masz za sobą pierwsze próby związane z prowadzeniem własnego biznesu;
- Znasz metodyki takie jak Lean Startup czy Design Thinking;
- Przeczytałeś z wypiekami na twarzy książki takie jak Human Centered Design, Business Model Generation, Lean Startup, Disciplined Entrepreneurship czy Value Proposition Design.
Wyślij zgłoszenie na adres [email protected] do 5.04.2017r.
Załącz CV z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zamianami”
W tytule napisz „Rekrutacja – Junior Customer Champion”