Dołącz do ponad 94 osobowego zespołu w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce. W RightHello pomagamy firmom B2B pozyskiwać klientów. Więcej informacji o nas możesz znaleźć na naszej stronie.
Opis stanowiska:
- prowadzenie profili społecznościowych firmy takich jak Facebook, Linkedin, Twitter
- tworzenie i wdrażanie strategii zwiększających zasięgi oraz ściągających ruch na stronę
- przygotowywanie treści dla potrzeb social media
- odpowiedzialność za ROI powierzonych kampanii
- monitorowanie marki w internecie
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum C1)
- wysokie kompetencje komunikacyjne
- ponadprzeciętna kreatywność
- zdolności analityczne
- praktyczna znajomość algorytmów popularnych sieci społecznościowych
- zdolność szybkiego uczenia się nowych rzeczy
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość wpływu na rozwój biznesu w skali międzynarodowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Firmowego kindle do własnego użytku
- Zajęcia angielskiego z native speakerem
Wyślij maila na adres [email protected] z CV/profilem na LinkedIn oraz krótką informacją, dlaczego chciałbyś z nami pracować. Tytuł maila „imię_nazwisko_Social Media Specialist”.
*Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
**Nie zapomnij dołączyć tej magicznej formuły do swojego CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Czekamy na Ciebie! 🙂