ChatForce (formalnie Bot4Business sp. z o.o.) to startup, który dostarcza korporacjom kompleksowe, zintegrowane rozwiązania z zakresu budowania nowego, skutecznego kanału komunikacji z klientami na komunikatorach (np. Messenger). Dbamy o to, aby nasi klienci mogli w prosty i szybki sposób przenieść komunikację z klientem na komunikatory, oraz aby relacja z klientem w nowym kanale była spersonalizowana i oparta na wartościowych interakcjach. Zatrudniamy szereg specjalistów z zakresu rozwoju oprogramowania, integracji, data science, jak i uczenia maszynowego. Zostaliśmy sfinansowani przez inwestora finansowego – mAccelerator.vc oraz grant rządowy od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. W związku z intensywnym rozwojem spółki poszukujemy wzmocnienia zespołu sprzedaży – Sales managera, która/y będzie poszerzać portfel Klientów ChatForce.
Dołącz do nas jeśli chcesz:
- dołączyć do niezwykle dynamicznie rozwijającego się startupu, który rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami;
- aktywnie pozyskiwać nowych Klientów;
- budować długotrwałe relacje biznesowe i pracować z Klientami z całego świata;
- pracować w kulturze współpracy;
- uczestniczyć w dalszym rozwoju ChatForce.
Nad czym będziesz pracować:
- aktywne pozyskiwanie Klientów;
- tworzenie długotrwałych relacji z Klientami;
- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów;
- przygotowywanie materiałów sprzedażowych, wycen i specyfikacji;
- przygotowywanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych;
- wsparcie posprzedażowe;
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych;
- pozyskiwanie partnerstw biznesowych;
- współpracę z działem technicznym ChatForce w zakresie rozwoju produktu i wdrożeń;
- uczestnictwo w konferencjach branżowych;
- obsługę płynących zapytań od Klientów;
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej dobry wizerunek.
Dołącz do nas jeśli masz:
- doświadczenie zawodowe poparte sukcesami w sprzedaży dla biznesu (B2B) – najlepiej w zakresie rozwiązań marketingowych;
- umiejętność samodzielnego prowadzenia procesu handlowego i znajomość techniki sprzedaży;
- wysoką kulturę osobistą i zdolności interpersonalne;
- umiejętność sprzedawania usług IT;
- umiejętność dobierania rozwiązania pod konkretne potrzeby Klienta;
- umiejętność planowania i zarządzania własnym czasem;
- mile widziane posiadanie minimum 2 letniego stażu w pracy na stanowisku handlowca (lub opiekuna kluczowych klientów) w relacjach B2B.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającym się startupie;
- intensywny rozwój zawodowy;
- pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT z zakresu Big Data i uczenia maszynowego;
- intensywną naukę;
- jasno wytyczone obowiązki oraz zadania, w tym plany sprzedażowe;
- pracy przy ciekawych projektach z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii na rynku informatycznym.