Gaminate to suplement w formie proszku z którego przygotowuje się napój stanowiący alternatywę dla tzw. energetyków i kawy. Opracowana przez startup formuła 12 aktywnych składników sprawia, że użytkownik odczuwa podniesiony poziom energii i koncentracji aż do 6 godzin. Dodatkowo produkt został zaprojektowany do długotrwałej suplementacji i codziennego spożywania dzięki czemu po min. 30 dniach użytkownicy odczuwają poprawę koncentracji oraz ogólnego samopoczucia.
Produkt przeznaczony jest dla wszystkich osób intensywnie pracujących umysłowo. Główne grupy klientów to programiści, pracownicy biurowi oraz gracze i esportowcy. Firma sprzedała już ponad 1 mln porcji suplementu, a 73% użytkowników deklaruje, że spożywa Gaminate minimum kilka razy w tygodniu.
Początki Gaminate
Marcin Leśniak, Robert Samaruk i Piotr Tytyk powołali do życia markę Gaminate w 2020 roku. Dzięki długoletniemu doświadczeniu w branży FMCG (min. Maspex) i influencer marketingu (TalentMedia, obecnie grupa LTTM) stworzyli produkt spożywczy i zapewnili szybki wzrost sprzedaży dzięki wykorzystaniu innowacyjnych kampanii socjalmediowych. Obecnie Gaminate ma już ponad 40 tys. klientów, a 2021 rok startup zakończył wzrostem sprzedaży o 450%.
W rundzie pre-seed głównym inwestorem był fundusz SMOK wraz z dwoma aniołami biznesu, w kolejnej rundzie do grona wspólników dołączył January Ciszewski.
Świeży kapitał
Teraz Gaming Supplements pozyskało 2,5 mln zł w rundzie w której brały udział fundusze AgriTech Hub, ASP Capital oraz SMOK wraz z aniołami biznesu na czele z Arturem Kuczerą. W sumie we wszystkich rundach spółka pozyskała od inwestorów 4,3 mln zł. Finansowanie umożliwi wprowadzenie nowego produktu pod marką Gaminate oraz rozwój na nowych rynkach.