Produkt przeznaczony jest dla wszystkich osób intensywnie pracujących umysłowo. Główne grupy klientów to programiści, pracownicy biurowi oraz gracze i esportowcy. Firma sprzedała już ponad 1 mln porcji suplementu, a 73% użytkowników deklaruje, że spożywa Gaminate minimum kilka razy w tygodniu.
Początki Gaminate
Marcin Leśniak, Robert Samaruk i Piotr Tytyk powołali do życia markę Gaminate w 2020 roku. Dzięki długoletniemu doświadczeniu w branży FMCG (min. Maspex) i influencer marketingu (TalentMedia, obecnie grupa LTTM) stworzyli produkt spożywczy i zapewnili szybki wzrost sprzedaży dzięki wykorzystaniu innowacyjnych kampanii socjalmediowych. Obecnie Gaminate ma już ponad 40 tys. klientów, a 2021 rok startup zakończył wzrostem sprzedaży o 450%.
W rundzie pre-seed głównym inwestorem był fundusz SMOK wraz z dwoma aniołami biznesu, w kolejnej rundzie do grona wspólników dołączył January Ciszewski.
Świeży kapitał
Teraz Gaming Supplements pozyskało 2,5 mln zł w rundzie w której brały udział fundusze AgriTech Hub, ASP Capital oraz SMOK wraz z aniołami biznesu na czele z Arturem Kuczerą. W sumie we wszystkich rundach spółka pozyskała od inwestorów 4,3 mln zł. Finansowanie umożliwi wprowadzenie nowego produktu pod marką Gaminate oraz rozwój na nowych rynkach.