Przeczytaj również 👉 Kryzys sprawił, że podążamy coraz bardziej w stronę prowadzenia biznesu online – rozmawiamy z Szymonem Grabowskim (GetResponse)
Dodanie rekomendacji produktowych AI wykorzystujących technologię Recostream sprawia, że klienci GetResponse mogą serwować spersonalizowane rekomendacje produktów i treści odwiedzającym ich strony internetowe, przyczyniając się tym do wzrostu konwersji. Funkcjonalność ta na bieżąco analizuje zachowanie, preferencje, potrzeby i nawyki każdego gościa sklepu internetowego. Wszystkie rekomendacje są wyświetlane w czasie rzeczywistym i mogą być dodane do wiadomości email lub bezpośrednio na stronę internetową.
Współpraca GetResponse z Recostream
Obie firmy rozpoczęły współpracę pod koniec 2021 roku. W styczniu 2022 r. GetResponse rozpoczęło testowanie rozwiązania Recostream. Po intensywnych analizach porównawczych konkurencyjnych rozwiązań, w październiku 2022 r. została podjęta ostateczna decyzja o zakupie technologii Recostream.
– Jestem niesamowicie dumny z tego, co zbudowaliśmy w Recostream przez ostatnie 3 lata. Wysoce spersonalizowane rekomendacje oparte na danych behawioralnych to kluczowy element systemów ecommerce nowej generacji. Nasze połączenie to początek fantastycznej podróży dla Recostream i naszych klientów w ramach ambitnych planów GetResponse – mówi Michał Glomba, współzałożyciel i CEO Recostream.
Wzmocnienie w e-commerce
Na początku 2022 r. GetResponse wprowadziło ulepszony pakiet marketing automation dla ecommerce. Firma postawiła sobie za cel pomoc firmom ecommerce w zwiększaniu ich ROI. Aby to osiągnąć, do pakietu narzędzi oferowanych przez GetResponse dodano szybkie wiadomości transakcyjne, obsługę kodów promocyjnych, formularze i pop-upy, a teraz także rekomendacje produktowe AI.
Przeczytaj również 👉 GetResponse przechodzi na model pracy zdalnej