Przedstawiciele spółki wyjaśniają, że pozyskane środki pomogą jej w realizacji kolejnych celów związanych z międzynarodową ekspansją. Do tego inwestycja wesprze zespół Huela w tworzeniu nowych produktów, a także przyczyni się do wzmocnienia detalicznego kanału sprzedaży.
Wyniki Huela
– Współpracowaliśmy z firmą Huel, gdy miała ona zaledwie 3 lata i była głównie biznesem internetowym w Wielkiej Brytanii. Od tego czasu firma niesamowicie się rozwinęła pod względem geograficznym, kanałowym i produktowym – mówią przedstawiciele Highland Europę.
Od momentu powstania spółki w 2015 roku marka sprzedała ponad 270 milionów posiłków w różnych regionach świata, przy czym 50% sprzedaży wygenerowała w Wielkiej Brytanii. Jej przychody za ten rok (liczony do lipca) wyniosły 170 mln dolarów i jak twierdzą przedstawiciele Huela, oznacza to wzrost o 40% w stosunku do roku poprzedniego.
Wycena w górę
Zespół Huela podaje, że po zamknięciu tej rundy finansowania wycena firmy poszybowała do 560 milionów dolarów.
Przeczytaj również 👉 Nasze produkty szczególnie przemówią do zabieganych – rzecznik marki HUEL