Firma Influence That Matters (z siedzibą w Warszawie) pracowała cały 2023r. nad stworzeniem narzędzia cyfrowego o nazwie „ITM”. Spółka stworzyła narzędzie, które usprawnia kontakt reklamodawców z influencerami za pośrednictwem wszystkich platform społecznościowych, proponując wraz z całym analitycznym zapleczem możliwość wejścia w kampanię reklamową.
Celem powstania platformy ITM są: automatyzacja rozliczeń i zwiększenie dostępności dla twórców internetowych, umożliwiając standaryzację oraz ujednolicenie zgodnie ze sprawdzonymi praktykami planowania kampanii reklamowych w mediach, a także systematyczne dostarczanie reklamodawcom kluczowych statystyk dotyczącym kampanii.
Teraz spółka pozyskała blisko 4 mln złotych inwestycji od Arkley Brinc VC – funduszu współtworzonego z programem PFR Starter FIZ od PFR Ventures i z LP Group One – niezależną grupą komunikacyjną w Polsce.
Kasix – influencerka z biznesową wizją
25-letnia Katarzyna Paciorek, CEO ITM – lepiej znana swoim 1,2 miliona followersom pod pseudonimem „Kasix” – doświadczenie w pracy nad kampaniami marketingowymi i brandowymi zdobyła tworząc projekty z Netflixem, Coca-Colą, Disneyem, Riot Games, Adidasem i Nintendo. Dzięki współpracy poznała specyfikę rynku, a przede wszystkim brak scalonego systemu. Obecnie uważa, że rynek jest gotowy na nowe rozwiązania.
Wdrożenie nowych rozwiązania marketingowych
Kasix zdecydowała się na odważny, biznesowy krok – nawiązał współpracę z Euvic 360E-COM – firmą technologiczną z obszaru MarTech. Nagrodzona EKOMERS 2017 za Najlepsze Rozwiązanie Technologiczne, Euvic generuje sprzedaż wspierając branżę e-commerce za pomocą retargetingu i omnichannel.
Oczekiwanie na oficjalne otwarcie platformy
Informacja o startupie pierwszy raz pojawiła się na żywo podczas zeszłotygodniowego Twitcha, który prowadziła Kasix z udziałem innych zaproszonych twórców. Kilka dni od premiery, Kasia Paciorek poinformowała, że na platformie ITM zarejestrowano 4000 twórców cyfrowych, a ich liczba nadal rośnie.
– Czasami okazja inwestycyjna jest tak dobra, że nie można przejść obojętnie, a ITM jest jedną z nich. Doświadczenie Kasi, w połączeniu z wiedzą techniczną i reklamową zespołu Euvic, sprawia, że ITM jest siłą, z którą trzeba się liczyć na dynamicznie rozwijającym się rynku influencerów, zarządzając ich kampaniami – powiedział Piotr Wasowski, partner zarządzający Arkley Brinc.
Coraz więcej startupów jest wspieranych przez inwestorów na New Connect – Miłosz Mazurkiewicz