Jak wykorzystywać storytelling w roli foundera startupu? Opowiada Magdalena Petryniak (HeroMaker, Story Seekers Polska)

Dodane: 04.05.2021

Olga Drwal

Udostępnij:

Na drodze do osiągnięcia celu, którym jest szeroko rozumiana sprzedaż produktu, założyciele startupów zmagają się z licznymi wyzwaniami. Od sposobu prezentacji rozwiązania może zależeć kwota finansowania, którą uzyskają od inwestora na rozwój swojego startupu. Komunikacja produktu potencjalnym klientom definiuje natomiast, czy dokonają oni pozytywnej decyzji o zakupie. Więzi tworzone podczas procesów sprzedaży i użytkowania produktu decydują o budowaniu lojalności konsumenckiej względem marki. Istnieje narzędzie, które pozwala founderom zmagającym się z tymi wyzwaniami dotrzeć do różnych typów klientów oraz dopasować narrację do ich specyficznych potrzeb. Jest to Storytelling. Tą cenną umiejętność już wkrótce będą zdobywać uczestnicy Student Startup Incubator pod okiem Magdaleny Petryniak, założycielki Story Seekers Polska, a wynikiem współpracy z SKN SGH Ventures jest wywiad skupiający wskazówki cenne nie tylko dla osób rozpoczynających przygodę z tworzeniem i sprzedażą innowacyjnych produktów.