JobCannon wytacza grube działa: pół miliona dolarów inwestycji pre-seed od Whitehill Capital

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

JobCannon wytacza grube działa: pół miliona dolarów inwestycji pre-seed od Whitehill Capital

Udostępnij:

JobCannon, startup oferujący rozwiązania dla rekruterów i działów HR, otrzymał 500 000 dolarów inwestycji pre-seed od Whitehill Capital, funduszu VC wspieranego przez Bank Światowy.

AI pomaga w rekrutacji

Założona w 2022 roku firma JobCannon, kierowana przez dwóch ukraińskich i dwóch izraelskich założycieli, liczy obecnie 35 pracowników, zajmujących się wykorzystaniem możliwości sztucznej inteligencji do usprawnienia wyszukiwania pracy i pozyskiwania talentów. Zespół JobCannon specjalizuje się w tworzeniu połączeń między osobami poszukującymi pracy a najbardziej odpowiadającymi im stanowiskami. Tym samym pomaga pracodawcom w skutecznym identyfikowaniu kandydatów.

– Dzięki zróżnicowanemu doświadczeniu zdobytemu na wielu stanowiskach, jestem świadom szeregu wyzwań związanych z zapewnieniem zatrudnienia. Po przejściu do świata rekrutacji, dostrzegłem strategiczną metodologię – przedkładanie umiejętności nad CV – która położyła podwaliny pod JobCannon. I cieszę się, że mogę rozpocząć tę podróż od naszego osiągnięcia w zabezpieczeniu inwestycji od VC wspieranego przez Bank Światowy, co jest świadectwem naszego zaangażowania. Synergia współpracy zbudowana jest na solidnych podstawach, a nasz inwestor ułatwia nam strategiczne wejście na globalny rynek korporacyjny – mówi Peter Kolomiets, CEO i założyciel startupu.

Docenić i dopasować

Strategiczna ekspansja JobCannon zarówno w zakresie produktów, jak i rekrutacji rozpoczęła się od przejęcia Digital Hunters, znanej agencji rekrutacyjnej w Izraelu. To posunięcie nie tylko rozszerzyło globalny zasięg firmy o biura w Izraelu, na Ukrainie i w Wielkiej Brytanii, ale także płynnie zintegrowało jej produkt SaaS z praktycznymi wskazówkami od agencji rekrutacyjnej.

– W trakcie mojego życia i kariery zawodowej moim największym bitewnym wyzwaniem było znalezienie właściwych ludzi dla mojej obecnej firmy i właściwej firmy dla ludzi, na których mi zależy. Te dwie kwestie stanowią podwaliny JobCannon. To tu chcę stworzyć produkt, w którym ludzie, my, jesteśmy naprawdę doceniani za swoje unikalne osobowości, cechy i umiejętności zawodowe i są dopasowywani do odpowiednich firm – podkreśla Andriy Cherednichenko, CMO i współzałożyciel JobCannon.

Czytaj więcej: