Kto najlepiej zdiagnozuje edukacyjne trendy?
Konkurs jest otwarty dla trzech grup odbiorców: studentów i pracowników uczelni, przedsiębiorców na różnych etapach rozwoju oraz osób fizycznych z pomysłami na poziomie MVP (Minimum Viable Product) lub gotowymi produktami. Głównym celem konkursu jest wyłonienie 3 najciekawszych innowacyjnych pomysłów biznesowych z obszaru EduTech, które w największym stopniu odpowiadają na panujące na rynku edukacyjnym trendy. Pomysły będą oceniane pod kątem innowacyjności oraz zasadności biznesowej.
Udział w konkursie jest bezpłatny. Konkurs skierowany jest do:
- studentów oraz pracowników wszystkich podmiotów należących do Grupy Merito, którzy posiadają pomysł, niezależnie od stopnia jego zaawansowania;
- podmiotów (w tym osób fizycznych) prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które posiadają pomysł na poziomie MVP;
- podmiotów (w tym osób fizycznych) prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które posiadają pomysł na poziomie finalnego produktu i udokumentowaną sprzedaż tego rozwiązania do co najmniej 5 klientów lub przeszły przynajmniej jedną rundę finansowania.
Uniwersytecki pilotaż zwycięskich rozwiązań
W każdej z wymienionych grup zostanie wybrany 1 zwycięzca, co daje łącznie 3 laureatów. Każdy zwycięzca otrzyma pakiet nagród o szacunkowej wartości do 50 tys. zł, w tym:
- nagrodę pieniężną;
- pakiet działań promocyjnych, także w kanałach SoMe Macieja Kaweckiego;
- pakiet działań mentoringowych.
Ponadto, Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu podejmie ze zwycięzcami rozmowy na temat możliwości pilotażowego wdrożenia ich pomysłów lub nawet wejścia Uniwersytetu w rolę inwestora.
Nabór pomysłów trwa do 28 lutego 2025 roku. Wszystkie zgłoszenia będą oceniane przez ekspertów organizatora oraz partnerów konkursu.
EduTech Masters to nie tylko szansa na zdobycie nagród i wsparcie mentoringowe, ale także możliwość zaprezentowania swojego pomysłu szerokiemu gronu odbiorców i potencjalnych inwestorów. Konkurs uzyskał Patronat Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, co dodatkowo podnosi jego prestiż.
Redakcja MamStartup jest patronem medialnym konkursu.