Wprowadzony abonament kosztuje 19.99 złotych i jak marka informuje w komunikacie prasowym, opcja jest dostępna na ten moment w Warszawie i Poznaniu. LimePass szczególnie opłaci się tym użytkownikom, którzy często korzystają z hulajnóg. Jeżeli założymy, że będziemy wypożyczać Lime dwa razy dziennie przez siedem dni, to dzięki opcji abonamentowej zoszczędzimy 22 złote – które wydalibyśmy na opłaty za każdorazowe odblokowanie jednośladu, które kosztuje 3 złote.
Nowa opcja w Lime poza Polską dostępna jest również od grudnia zeszłego roku w USA, Australii i Nowej Zelandii. Marka tym samym po raz kolejny wprowadza nowość w swojej branży. Wcześniej, a dokładnie latem 2019 roku w Lime pojawiła się opcja przejazdów grupowych – Group Ride. Jednocześnie firma poszerzyła wtedy swoją współpracę z z Google Maps oraz Uberem, za pośrednictwem którego można wypożyczać Lime.
– Bardzo cieszymy się z wprowadzenia w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu nowych form komunikacji i umożliwienia korzystania z nich tym mieszkańcom, którzy nie mają własnych samochodów. Integracja z hulajnogami Lime to kolejny sposób na szybkie i tanie poruszanie się po mieście i doskonałe uzupełnienie transportu publicznego – mówił wtedy Billy Guernier, Head of New Mobility Platform w Uber.
– Z niecierpliwością czekamy na kontynuację i rozszerzenie naszej współpracy z platformą Uber, by transport miejski stał się jeszcze bardziej intuicyjny, łatwiejszy, bezpieczniejszy i bardziej zrównoważony. Jesteśmy podekscytowani, że mieszkańcy i goście przyjeżdżający do Warszawy, Wrocławia czy Poznania mogą teraz również wypożyczyć hulajnogi Lime za pośrednictwem aplikacji Uber – dodał Joe Kraus, Dyrektor Operacyjny Lime.
Lime w Polsce
Pod koniec zeszłego roku pisaliśmy o tym, że według obliczeń portalu WysokieNapiecie.pl Lime w Polsce mogło osiągnąć przychody na poziomie 40 mln złotych. Jednocześnie portal poinformował, że prąd, który wykorzystują hulajnogi kosztował jak do tej pory 50 tys. złotych.
Według danych Lime Polacy wypożyczają hulajnogi średnio na 7 minut. W ciągu ostatniego roku klienci znad Wisły przejechali łącznie 6,6 mln km, a dokonali tego wynajmując jednoślady łącznie na około 0,8 mln godzin.
Zobaczymy jak użytkownicy zareagują na nowa usługę Lime. Być może w przyszłości marka wprowadzi kolejne opcje abonamentowe. Zobaczymy też jak na te nowości zareaguje konkurencja, ciekawe czy będzie chciała naśladować Lime, a może zaproponuje zupełnie nowe opcje, by prześcignąć markę w dostosowywaniu usługi?