Do tej pory Mindgram pozyskał już 40 mln złotych – w zeszłym roku 8,5 mln złotych. Dzięki zamkniętej rundzie startup zbuduje przewagę technologiczną i rozwinąć produkt w kierunku spersonalizowanej pomocy psychologicznej opartej na strategii Data – Driven Care. Nowe środki umożliwia także internacjonalizację platformy i dalszą ekspansję globalną.
– Ta rekordowa dla nas inwestycja to efekt dynamicznego wzrostu w ostatnim roku. Potencjał dalszego, szybkiego rozwoju Mindgram określają m.in. ograniczony dostęp do ochrony zdrowia, wywołany pandemią oraz strach przed wojną i możliwym kryzysem gospodarczym. W Polsce mamy zaledwie 9 psychiatrów na 100 tys. mieszkańców. To drugi najgorszy wynik w Europie. Jednocześnie już teraz Mindgram jest najczęściej wybieraną przez firmy platformą, która obejmuje zasięgiem więcej użytkowników niż jakakolwiek inna platforma mental health – komentuje Jakub Zieliński, współtwórca i CEO Mindgram
Wyniki Mindgram
Od chwili powstania w 2021 r. firma objęła zasięgiem ponad 51 tys. pracowników, którym może zapewnić dostęp do około 500 specjalistów, kilkuset warsztatów grupowych oraz podcastów rozwijających umiejętności w obszarach zarządzania stresem, higieny snu czy komunikacji. W ostatnim roku pięciokrotnie wzrosła także liczba klientów Mindgram. Pozycję spółki na rodzimym rynku umacniają liczne partnerstwa z blisko 50 największymi w Polsce firmami i korporacjami, m.in. Pfizer, DB Schenker, 4F czy BIK.
Poza Polską firma podbija Hiszpanię, pozyskując kolejnych klientów na tamtejszym rynku. W planach ma także Amerykę Łacińską oraz inne rynki, z ograniczonym dostępem do opieki psychologicznej. W ostatnim czasie firma rozszerzyła działalność o kolejne specjalizacje, m.in. prawników i doradców biznesowych.