Pinezka na mapie świata
– Kampania New Generation of Founders przedstawia młodych innowatorów – przyszłość polskiej gospodarki. Montaż oraz podkład muzyczny, w połączeniu z „inspirującym monologiem” tworzonym poprzez narzędzia ElevenLabs, ma promować nasz kraj, jako ośrodek rozwoju nowych technologii na arenie międzynarodowej.
– Ten film to pinezka na mapie świata, która promuje Polskę jako ośrodek innowacji zarówno w kraju jak i na arenie międzynarodowej – mówi prezes Fundacji Kacper Raciborski.
Pokolenie Z i ekosystem startupów
Jak twierdzą młodzi twórcy w swoim komunikacie prasowym, w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie technologicznym, pokolenie Z, czyli osoby urodzone po 1995 roku, zaczyna odgrywać kluczową rolę w ekosystemie startupów. Ich zdolność do szybkiej adaptacji, umiejętność posługiwania się nowymi technologiami oraz silna świadomość społeczna sprawiają, że są idealnymi kandydatami do prowadzenia innowacyjnych przedsiębiorstw. Młodzi founderzy są pełni pomysłów oraz gotowi do działania. Zespół Fundacji przekonuje, że w odróżnieniu od swoich starszych kolegów i koleżanek są zdecydowanie bardziej otwarci na ekspansję międzynarodową i nowoczesne podejście w zakresie sprzedaży, marketingu czy skalowania własnych biznesów. Ma to pokazywać, że region CEE, który był dotychczas uważany za ślepy punkt na inkubacyjnej mapie, ulega stopniowej przemianie, kierując wzrok inwestorów z całego świata.
Czytaj także: #PlaybookFoundera Młodzi innowatorzy: Pokolenie Z w świecie startupów
Premiera filmu odbyła się podczas Innovations Hub Summit, największego wydarzenia inkubacyjnego w Polsce, poświęconego młodym poniżej 30 roku życia. Podczas wydarzenia odbyła się również gala finałowa programów inkubacyjnych, które wspierają młodych ludzi w procesie komercjalizacji. Gala finałowa umożliwiła finalistom konkursu zaprezentowanie swoich pomysłów przed potencjalnymi inwestorami oraz nawiązanie kluczowych partnerstw koniecznych dla dalszego rozwoju.
Cały film można obejrzeć tutaj:
Redakcja MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia.