PayEye przygotowuje się do ekspansji w Stanach Zjednoczonych

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

PayEye przygotowuje się do ekspansji w Stanach Zjednoczonych

Udostępnij:

PayEye rozpoczyna przygotowania do swojej globalnej ekspansji i jednym z pierwszych rynków, na którym się pojawi będą Stany Zjednocznone. W realizacji „amerykańskiego snu” fintech wesprze Gary Burtka, nowy Prezes PayEye USA. Gary Burtka to doświadczony manager, który wcześniej pełnił funkcje kierownicze m.in. w RTB House i Criteo. Teraz dołączył do zespołu PayEye, obejmując stanowisko prezesa PayEye USA i będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrożenie płatności spojrzeniem na jednym z największych rynków na świecie.

Gary Burtka posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Był odpowiedzialny za uruchomienie i wprowadzenie na amerykański rynek polskiej firmy Ad Tech. Jako pierwszy Amerykanin dołączył do zespołu RTB House Inc. i wprowadził z sukcesem markę na rynek USA. Podczas sześcioletniej kariery w RTB House nadzorował i budował zespoły sprzedaży, marketingu, administracji i różnego rodzaju zespoły techniczne. Jako wczesny adapter AI, stał się jednym z pierwszych menedżerów, którzy zaczęli wykorzystywać sztuczną inteligencję w celu zwiększenia produktywności. Doświadczenie Burtki obejmuje również rozwój firmy medialnej, którą z powodzeniem zarządzał przez wiele lat.

– Pragnę wykorzystać swoje doświadczenie i kontakty na amerykańskim rynku, by wprowadzić i rozwinąć najbardziej innowacyjną usługę płatności na świecie. Jestem podekscytowany wyzwaniami, które wspólnie z globalnym zarządem PayEye sobie postawiliśmy. Wierzę, że Amerykanie bardzo szybko zaadoptują ten rodzaj płatności i chętnie będą z niej korzystać. Potencjał amerykańskiego rynku jest ogromny i dlatego właśnie PayEye, który wyprzedza konkurencję pod względem technologicznym dołączy do największych graczy na świecie. To daje nam ogromną przewagę i pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość – komentuje Gary Burtka, President of PayEye USA.

PayEye przygotowuje się do wyjścia komercyjnego

PayEye to firma, która pierwsza na świecie wdrożyła komercyjnie technologię identyfikacji płatności opartą o tęczówkę oka w ramach pierwszego pilotażu w 2020 roku oraz fuzji oka i twarzy w ramach drugiego pilotażu w 2022 roku. 

Dzisiaj PayEye przygotowuje się do wyjścia komercyjnego z całym swoim ekosystemem, w skład którego wchodzą terminal płatniczy eyePOS, płatności e-payeye dla e-commerce oraz z głównym element ekosystemu, którym jest aplikacja PayEye.  

PayEye ZONE i globalna platforma społecznościowa

Aplikacja oprócz możliwości przypisania własnych wybranych kart płatniczych do osobistego wzorca biometrycznego i dzięki temu zatwierdzania płatności jednym spojrzeniem, staje się również narzędziem marketingowym, zwiększającym liczbę klientów i transakcji dzięki platformie dla merchantów – PayEye Zone, która łączy sklepy stacjonarne oraz internetowe ze społecznością klientów a to wszystko w jednej aplikacji PayEye.

Dzięki temu powstaje nowa globalna platforma społecznościowa, gdzie kupujący mogą obserwować swoje ulubione miejsca, w których dokonują zakupów, a sprzedawcy dzielić się ze społecznością kupujących treściami promocyjnymi, zachęcając do ponownych zakupów budując lepsze relacje oraz docierając do nowych klientów, w konsekwencji efektywnie zwiększając liczbę odwiedzających sklep, co realnie wpływa na zwiększenie wielkości sprzedaży.

Co istotne, aplikacja PayEye dla użytkowników oraz dostęp do strefy PayEye ZONE dla merchantów jest darmowy. Jedynym warunkiem korzystania z ekosystemu od PayEye dla merchantów jest posiadanie terminala eyePOS lub/i nowej metody płatności e-payeye opartej o wykorzystanie technologii one click.

 

Lantre wprowadza technologię od PayEye do płacenia za sprzęt Apple

PayEye laureatem konkursu Data Economy

PayEye rozpoczął współpracę z restauracją Azia Restaurants