Plenti integruje się z inStreamly: szansa dla streamerów na zarobek

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Plenti integruje się z inStreamly: szansa dla streamerów na zarobek

Udostępnij:

Plenti, firma działająca na rynku wynajmu elektroniki użytkowej, nawiązuje współpracę z inStreamly, polską platformą ułatwiającą współpracę twórców internetowych z markami.

Polska firma Plenti to platforma, która umożliwia dostęp do urządzeń w modelu subskrypcyjnym. Gaming & VR to najpopularniejsza kategoria elektroniki w Plenti, wyprzedzająca smartfony i tablety oraz sprzęt audio.

Program Plenti Creators

– Gracze to największa grupa użytkowników Plenti (…) Dla wielu z nich oglądanie streamów to pierwszy krok przed podjęciem decyzji o zaangażowaniu się w nową grę czy całą platformę. Dzięki naszej współpracy z inStreamly będą mogli łatwo wykonać kolejny krok, czyli samodzielnie przetestować przed zakupem – mówi Wojciech Wójtowicz, współzałożyciel Plenti.

Współpraca Plenti i inStreamly odbywa się w ramach programu Plenti Creators, umożliwiającego twórcom internetowym zarabiać na polecaniu Plenti swoim fanom. Za każdą rejestrację i pierwsze zamówienie użytkownika z polecenia, otrzymują oni wynagrodzenie. Dzięki integracji platform Plenti i inStreamly, streamerzy uczestniczą w programie Plenti Creators w sposób bezobsługowy. W dniu startu programu na taką współpracę zdecydowało się blisko 100 twórców.

Plany na przyszłość: barter

W najbliższych miesiącach Plenti uruchomi także program barterowy, udostępniając twórcom urządzenia potrzebne im w codziennej pracy, jak aparaty, kamery, ale też sprzęt i akcesoria gamingowe.

Partnerstwo z inStreamly to już kolejna współpraca Plenti z innym polskim scale-upem. Wcześniej firma połączyła siły z Packhelp, największym w Europie marketplace dla spersonalizowanych opakowań, by wspólnie zaprojektować pudełka wielokrotnego użytku. Wytrzymała konstrukcja z polipropylenu obsłużyła już wiele zamówień, a sam materiał może zostać przetworzony aż osiem razy. Pudełka zostały zaprojektowane tak, by klient intuicyjnie wiedział, że jest to integralna część opakowania sprzętu, w którym należy go zwrócić.

Czytaj także: