Do zespołu rodem z serialu House M.D. szukamy zapaleńców Internetu i nowych technologii na stanowisko:
Adept ds. systemowego wspierania klientów
W ramach swoich obowiązków będziesz zgłębiać tajniki hybrydowego systemu do zarządzania firmą. Poznasz go od podstaw i staniesz się jednym ze współautorów wielu instrukcji i tutoriali. Gwarantujemy ciągły dostęp do kawopoju, co pomoże Ci na bieżąco kontrolować poziom mocy użytkowanej na wsparcie obecnych i przyszłych partnerów Imperium.
Kogo szukamy?
- Eksperta z biegłym elfickim lub klingońskim – minimum to angielski na poziomie B1 w mowie i piśmie.
- Speca w którym pojawią się skłonności to mordu w afekcie gdy zobaczy: „Przykłat zdania z mało widocnzym błendem”.
- Magika, który potrafi zmierzyc się z presją czasu, złaszcza, gdy szybko trzeba rozbroić bombę w CS:GO.
- Praktyczna znajomość MS Office doda Ci kolejne 50 punktów.
- Wysoki Level doświadczenia w obsłudze prostych i trudnych klientów to już +100 do lansu.
Co oferujemy?
- Rozwojową pracę na dłużej niż 3 miesiące.
- Wynagrodzenie, pomimo zadań nastawionych na naukę.
- Odgrzybioną klimatyzację.
- Możliwość oglądania Ambasady Korei Północnej z okna.
- Wspólne obiady z gwiazdami 4Fun.tv.
Ale to nie wszystko!
Startupowy charakter Twojego stanowiska pozwoli na zdobycie wielu nowych skilli, poznanie wielu fajnych ludzi, a czasem także i odbycie niezapomnianych podróży w obrębie naszego układu słonecznego.
Jeżeli lubisz klikać, aż doklikasz się do celu, a jednocześnie zagadki i niestandardowe ścieżki są Twoją pasją, to właśnie Ciebie szukamy.
Nie zwlekaj – już dziś prześlij swoją aplikację na adres: [email protected]
Prosimy o zamieszczenie w formularzu aplikacyjnym następującej klauzuli wraz z podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883)”.