Jeżeli zagadnienia z obszaru E-commerce nie znają przed Tobą tajemnic, a praca z Google Analytics jest dla Ciebie przyjemnością, to stanowisko czeka właśnie na Ciebie! Poprzez przygotowywanie analiz biznesowych będziesz miał/-a realny wpływ na optymalizację naszej działalności, rozwój firmy i codzienne funkcjonowanie portalu.
Osoba na tym stanowisku dołączy do zespołu Analiz, który zajmuje się próbą znalezienia znaczących odpowiedzi biznesowych w gąszczu baz danych oraz będzie pracowała na zbiegu obszaru marketingu, sprzedaży, technologii i strategii.
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za jakość, poprawność i spójność danych (Google Analytics i wewnętrzny system analityczny)
- Automatyzacja raportów okresowych
- Wsparcie analityczne i raportowe dla CEO i teamów: marketingowego, produktowego, sprzedażowego
- Raporty KPI
- Analizy wspierające segmentację i personalizację komunikacji marketingowej
- Analiza konkurencji
- Analityka atrybucji ścieżek zakupowych
- Analityka UX
- Wizualizacja raportów
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (Analityk internetowy, analityk biznesowy)
- Bardzo dobra znajomość Google Analytics, Google Tag Manager i MS Excel. Mile widziany Certyfikat Google Analytics
- Silne kompetencje w obszarze analiz i interpretacji danych. Umiejętność sporządzania raportów i statystyk.
- Dobra znajomość specyfiki obszaru e-commerce
- Umiejętność biznesowego myślenia
- Rzetelność, terminowość, systematyczność, samodzielność
- Umiejętności komunikacyjne
Mile widziane:
- Mile widziana znajomość MS Access, SQL, R-Studio
Oferujemy:
- Ogromne perspektywy rozwoju
- Dużą samodzielność i odpowiedzialność
- Pełną wyzwań pracę w stabilnej, rentownej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pracę w młodym, ambitnym zespole, w przyjaznej atmosferze
- Biuro w centrum Warszawy
- Elastyczne godziny pracy
- Nieprzerwany dostęp do kawy i owoców.