Monument Fund to firma w branży finansowej, którą tworzą ludzie z pasją. Dzięki naszemu unikalnemu podejściu, możemy oferować naszym Klientom produkt, który zdobył tytuł Biznesowego Produktu roku 2016.
Jeśli jesteś ekspertem od zadań specjalnych, działasz skutecznie i chcesz rozwijać swoje zdolności organizacyjne, a przy tym mieć realny wpływ na funkcjonowanie naszej Firmy, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: Asystent/ka Zarządu.
Do Twoich obowiązków będzie należeć wsparcie Członków Zarządu Monument Fund, w tym m.in.:
- organizacja spotkań, podróży służbowych oraz udziału Zarządu w konferencjach i innych wydarzeniach,
- zarządzanie skrzynkami mailowymi oraz kalendarzami Członków Zarządu,
- przygotowywanie researchy, zestawień i raportów na potrzeby Zarządu,
- odbiór przesyłek, przygotowywanie i dostarczanie dokumentów,
- przygotowywanie podsumowań po spotkaniach Zarządu,
- pośrednictwo w kontakcie z partnerami biznesowymi.
Dlaczego warto wysłać swoje CV? Czyli co mamy do zaoferowania?
- możliwość kontaktu z ciekawymi osobami i znanymi postaciami (głównie biznesmenami),
- udział w konferencjach i spotkaniach biznesowych,
- poszerzenie wiedzy z zakresu prawa i sporządzania umów,
- atmosferę pracy, zgrany zespół i program adaptacji, dzięki którym już w pierwszych dniach pracy poczujesz się jakbyś był/a z nami od zawsze;
- wynagrodzenie, które będzie odzwierciedleniem Twojego zaangażowania i kompetencji,
- premie za realizację cotygodniowych zadań,
- wspólne świętowanie sukcesów biznesowych i ważnych wydarzeń w życiu naszych pracowników,
- pracę w Centrum Krakowa, skąd blisko na dobry obiad czy wieczorną integrację Zespołu.
Aplikuj jeśli:
- masz przynajmniej półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w charakterze Asystenta/ki Zarządu lub Concierge),
- potrafisz bardzo dobrze organizować swoją pracę i ustalać priorytety,
- jesteś gotowy/a na realizację zadań wymagających nieszablonowego podejścia,
- lubisz, gdy dużo się dzieje, ale nie straszna Ci też papierkowa i rutynowa praca,
- jesteś skuteczny/a – rozpoczęte działania zawsze doprowadzasz do końca,
- cechuje Cię odpowiedzialność i rzetelność,
- jesteś mobilny/a – wolisz być w ruchu niż spędzać 8 godzin dziennie za biurkiem,
- obsługujesz pakiet Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) w stopniu dobrym,
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- preferujesz zadaniowy czas pracy i jesteś otwarty/a na pracę w niektóre wieczory i weekendy (oczywiście dodatkowo płatne).
Jeśli wspólnie z nami chcesz budować nowoczesną, otwartą na nowe pomysły oraz skuteczną w działaniu Firmę, prześlij nam swoje CV na adres: [email protected]
W tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska.