Dołącz do ponad 90 osobowego zespołu w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce. W RightHello pomagamy firmom B2B pozyskiwać klientów. Więcej informacji o nas możesz znaleźć na naszej stronie🙂
Opis stanowiska:
- Opracowywanie planu działań content marketingowych (blog posty, influencer marketing, webinary, infografiki, newsletter, e-booki, case studies);
- Zarządzanie zespołem oraz koordynacja pracy freelancerów;
- Zaprojektowanie i wdrożenie ścieżki konwersji;
- Planowanie dystrybucji treści w kanałach Social Media i Digital.
Wymagania:
- 1-3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem marketingowym;
- Doświadczenie w tworzeniu rozbudowanego contentu;
- Umiejętność przeprowadzenia reaserchu marketingowego;
- Bardzo dobra znajomość kanałów social media;
- Znajomość specyfiki komunikacji w B2B;
- Samodzielność, odpowiedzialność, proaktywność;
- Ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Możliwość wpływu na rozwój biznesu w skali międzynarodowej;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Dofinansowanie do szkoleń i projektów wspierających rozwój zawodowy;
- Firmowego kindle do własnego użytku;
- Zajęcia angielskiego z native spreakerem;
Wyślij maila na adres [email protected] z CV/profilem na LinkedIn oraz krótką informacją, dlaczego chciałbyś z nami pracować. Tytuł maila „imię_nazwisko_Content Marketing Manager”.
*Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
**Nie zapomnij dołączyć tej magicznej formuły do swojego CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Czekamy na Ciebie! 🙂