Ready4S to najdynamiczniej rozwijający się Software House w Polsce w branży aplikacji mobilnych.
Co nas wyróżnia?
- Niecałe 5 lat → ponad 80 pracowników→ 27 krajów → ponad 120 projektów
- Współpraca z Coca-Colą, Credit Agricole, Roche oraz ze start-upami z Los Angeles i Nowego Jorku
- Tytuł Developera roku 2015 wg międzynarodowego rankingu AppFutura. Nr 1 spośród 14 000 firm z całego świata.
Jeśli masz co najmniej 5 argumentów na to, że „Content is King”, a internet i nowe technologie to Twoja codzienność, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: Content Marketing Specialist!
Będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii content marketingowej, w tym:
- planowanie i tworzenie ‘share’owalnych’ i dopasowanych do grup docelowych treści (różnego rodzaju) w celu budowania wizerunku, – pozyskiwania użytkowników na stronę, subskrybentów oraz leadów,
- aktywny udział w badaniu i tworzeniu grup docelowych i person,
- nadzór nad dystrybucją i redystrybucją contentu,
- analizę i ewaluację działań contentowych,
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych Ready4S, w szczególności na Twitterze, LinkedInie i Facebooku.
Oferujemy:
- możliwość tworzenia globalnej marki obecnej w 27 krajach i na 6 kontynentach,
- pracę w prężnie rozwijającej się branży MOBILE TECHNOLOGY,
- możliwość doboru narzędzi marketingowych niezbędnych do realizacji Twoich celów,
- dużą autonomię i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów,
- dynamiczny rozwój – rośniemy 300% rocznie, więc na pewno nie będziesz się nudzić
- realny wpływ na dalszy rozwój firmy oraz swoją ścieżkę kariery,
- zadaniowy czas pracy,
- świetną atmosferę pracy i comiesięczną integrację,
- pracę na pełen etat, lub tylko część – w zależności od Twojej dostępności.
Aplikuj jeśli:
- potrafisz pisać teksty w języku angielskim, masz lekkie pióro i wiesz jak tworzyć angażujące treści,
- posiadasz przynajmniej roczne doświadczenie w planowaniu i realizowaniu strategii content marketingowej,
- samodzielnie prowadziłeś/aś komunikację w social mediach, tworzyłeś/aś i publikowałeś/aś treści contentowe i możesz to potwierdzić konkretnymi przykładami,
- znasz i potrafisz zastosować zasady dobrego webwritingu,
- masz dobrą intuicję – z łatwością wynajdujesz szanse i je wykorzystujesz,
- wiesz, gdzie jest „Front page of the internet” i nie zawahasz się wykorzystać nawet najbardziej szalonego pomysłu, żeby tam trafić.
Mile widziana umiejętność podstawowej obsługi programu graficznego i edycji video.
Aplikacje przyjmujemy przez formularz.