Jako Software house jesteśmy producentem aplikacji webowych klasy CRM, DMS oraz systemów rezerwacji. Aktualnie posiadamy trzy produkty gotowe do globalnej sprzedaży: system do zarządzania obszarem HR, system rezerwacji sal – boardroom.io oraz CRM dla firm szkoleniowych – tomCRM
W związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko Content Marketing Specialist, która będzie odpowiedzialna za budowanie, tworzenie i dystrybucję treści wspomagającą generowanie leadów i budowanie marki dla produktu i samej firmy.
Zakres zadań
- Promowanie treści w sieciach społecznościowych
- Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych
- Analiza i monitoring działań
- Koordynowanie dystrybucji treści
- Tworzenie/współtworzenie treści do stron produktowych
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość marketingu internetowego
- Lekkie pióro, nieszablonowe myślenie
- Doskonała znajomość ortografii i interpunkcji
- Wysoki poziom estetyki
- Mile widziana znajomość systemu CMS, np. WordPress
Oferujemy
- Możliwość tworzenia globalnej marki naszych produktów
- Możliwość pracy zdalnej i uzgodnienia godzin pracy
- Praca na pełny lub pół etatu
- Wynagrodzenie: 2000-4000 zł netto (B2B)
- Ambitne projekty
- Zgrany zespół, przepływ wiedzy, partnerska atmosfera