GoOut to nowoczesna platforma społecznościowa i przewodnik kulturalny połączony z agencją biletową. Kochamy kulturę, a nasze działania skierowane są do jej odbiorców i twórców. Poszukujemy obecnie copywritera (freelancera), którego zadaniem będzie opracowanie wskazanych treści do różnych kanałów komunikacji, otwartego również na dalszą współpracę.
Zakres współpracy:
– Opracowanie spójnego copy na potrzeby aplikacji i strony internetowej,
– Opracowanie sloganów i haseł reklamowych,
– Tłumaczenie wybranych treści i haseł z języka angielskiego,
– Ujednolicenie i uporządkowanie wykorzystywanych dotychczas treści.
Czego oczekujemy:
– Doświadczenia w pracy jako copywriter,
– Biegłości w pisaniu różnych form treści przeznaczonych do określonych grup odbiorców,
– Doskonałej znajomości zasad pisowni,
– Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
– Umiejętności pracy koncepcyjnej i kreatywności.
Mile widziane:
– Zainteresowanie kulturą
Jeżeli umiesz pisać, lubisz bawić się słowem i tworzyć angażujące treści, wyślij nam próbkę swoich tekstów oraz CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).