Chcesz wspierać przedsiębiorców w budowaniu ich biznesów?
Dołącz do Shoplo i pomóż nam rozwijać e-commerce w Polsce.
Szukamy osoby na stanowisko Customer Onboarding Specialist.
Oferujemy Ci możliwość poznania ecommerce 100% w praktyce, poprzez wspieranie przedsiębiorców w budowaniu i rozwijaniu ich sklepów internetowych. Twoja praca będzie polegać na kontakcie z e-sprzedawcami, wdrażaniu ich w platformę Shoplo i rozwiązywaniu ich zgłoszeń.
Wymagania
- Masz co najmniej rok doświadczenia w pracy z klientem (w dziale obsługi klienta lub sprzedaży)
- Wiesz, czym jest język korzyści i jak rozmawiać z klientem, aby przekonał się do tego, co mu proponujesz
- Lubisz pomagać ludziom – jesteś zorientowany/a na klienta i czujesz, że “gracie do tej samej bramki”
- Myślisz rozwiązaniami – wiesz, że nie ma rzeczy niemożliwych i na wszystko jest jakiś sposób
- Nie boisz się pracy na wskaźnikach – zawsze dowozisz założone efekty
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie co najmniej B2
- Mile widziane doświadczenie w branży ecommerce oraz w pracy w startupie
Dlaczego warto?
- Będziesz pracować z najfajniejszymi markami na polskim rynku – jak np. ByInsomnia, Koka (Pezet), SA Wardęga czy Krzysztof Gonciarz
- Będziesz uczyć się od najlepszych – zarówno z naszego zespołu, jak i od dedykowanych mentorów z całej Europy i USA
- Otrzymasz pakiet benefitów – nie tylko kartę Multisport, ale też liczne wyjścia integracyjne, wyjazdy (także zagraniczne), a także owoce i przekąski w biurze
- Możliwość rozwoju w interesującym Cię kierunku (sprzedaż, języki obce, html, praca nad lojalnością klientów, budowanie relacji)
- Będziesz pracować w super biurze w centrum Warszawy (i na MacBooku!)
- Nie jesteśmy tylko zespołem pracowników, ale też grupą przyjaciół, więc gwarantujemy luźną atmosferę i wiele śmiechu
- Dołącz do najlepszego teamu pod słońcem i rób coś, co ma znaczenie.