Ready4S to najdynamiczniej rozwijający się Software House w Polsce w branży aplikacji mobilnych.
Co nas wyróżnia?
- Niecałe 4 lata → ponad 80 pracowników→ 27 krajów → ponad 120 projektów
- Współpraca z Coca-Colą, Credit Agricole, Roche oraz ze start-up’ami z Los Angeles i Newego Yorku
- Deweloper roku 2015 wg międzynarodowego rankingu AppFutura. Nr 1 spośród 14 000 firm z całego świata.
Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klientów i chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku oraz branży nowoczesnych technologii, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: Customer Service Specialist.
Do Twoich obowiązków będzie należeć wsparcie Działu Sprzedaży Ready4S w tym:
- obsługa zapytań ofertowych oraz mailowa korespondencja z zagranicznymi klientami,
- prowadzenie rozmów telefonicznych oraz wstępna analiza potrzeb klienta,
- przygotowywanie materiałów do wyceny projektów aplikacji mobilnych,
- umawianie spotkań oraz opracowywanie ofert dla klientów,
- raportowanie do Kierownika Działu Sprzedaży.
Oferujemy:
- pracę w najnowocześniejszym w Polsce procesie obsługi zapytań ofertowych w branży IT,
- pracę w zespole rozwijającym się 300% rocznie,
- możliwość doskonalenia języka angielskiego i realny wpływ na swoją ścieżkę kariery,
- bezpośredni kontakt i współpracę ze Startu-up’ami z USA i ponad 20 innych krajów,
- dużą swobodę i samodzielność w wykonywaniu zadań,
- atrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane od Twojego doświadczenia i umiejętności,
- elastyczny czas pracy,
- świetną atmosferę pracy i comiesięczną integrację.
Aplikuj jeśli:
- posiadasz doświadczenie w mailowej i telefonicznej obsłudze klientów (mile widziany kontakt z klientami zagranicznymi),
- dobrze znasz język angielski (na poziomie min. B2) – zarówno w mowie, jak i w piśmie,
- potrafisz budować pozytywne relacje z klientami,
- zawsze osiągasz założone cele i przy tym bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy,
- cechuje Cię wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania,
- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
- potrafisz pracować w zespole i szybko się uczysz.
Mile widziane doświadczenie w branży aplikacji mobilnych lub zainteresowanie tym tematem.
Aplikacje przyjmujemy przez formularz.