Stanowisko: Customer Support Ninja 😉
Wymiar: Full time / Part-time
Start: ASAP
Firma:
Jesteśmy Daily.pl, czyli pierwszy rodzimy start-up na stołecznym rynku dostaw jedzenia, który odważył się wziąć rewolucję foodies w swoje ręce i wnieść ją na wyższy poziom! Oferujemy platformę technologiczną, która łączy warszawskich smakoszy z ich ulubionymi restauracjami, a także delikatesami. Stawiamy na rozwiązanie w oparciu o efektywny, miejski system logistyczny, który umożliwia naszym kurierom dostarczanie zamówień nawet w 30 min. Mierzymy bardzo wysoko, dlatego zależy nam, aby nasz projekt był współtworzony przez najlepszych z najlepszych.
Rola:
Dołączysz do zespołu operacji, który leży w samym sercu naszego biznesu. Staniesz w pierwszym szeregu naszej rewolucji gastronomicznej, gdzie dostaniesz szansę codziennego kontaktu z naszymi super użytkownikami. Będziesz pomagać im w rozwiązywaniu nawet najbardziej złożonych problemów, dbać o budowanie trwałej więzi z marką oraz tworzenie niezapomnianego doświadczenia usługowego, które stanowi kluczowy filar DNA Daily.
Profil / Nice to have:
- Szukasz nowego wyzwania w start-upie
- Fantastyczne umiejętności miękkie – jesteś tytanem komunikacji międzyludzkiej i łatwo dostosowujesz się do sytuacji
- Multitasking oraz odpowiednia priorytetyzacja zadań
- Proaktywność i dążenie do rozwiązywania problemów w prosty i szybki sposób
- Dyspozycyjność (przynajmniej częściowa) w przedziale czasowym od 11:00 do 23:00 (godziny funkcjonowania serwisu), weekendy również mile widziane (zamiennie z dniami pracującymi)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Pierwsze szlify zebrane w kontakcie z klientem będą plusem
Oferujemy:
- Umowę zlecenie ze stawką 17,86 zł/godz brutto + możliwość szybkiego przejścia na umowę o pracę w przypadku dobrych wyników
- Elastyczne godziny pracy – praca zmianowa w godzinach 11:00 – 23:00
- Ekstra biuro – pracujesz w samym centrum Warszawy (obok kultowej rotundy)
- Super dodatki – owoce w biurze i zniżka na jedzenie 😉
- Pracę w super młodym zespole & prawdziwy klimat tech start-upu!
Jeśli chcesz podjąć wyzwanie:
Aplikuj na [email protected] , wysyłając swoje CV + małe słowo wstępu (coś o sobie i główną motywację). Nie zapomnij o dodaniu dopisku: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowym zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami 🙂